luni, 30 ianuarie 2017

Parchet laminat

Parchet laminat de foarte buna calitate, la preturi mici si in modele interesante puteti gasi oricand in magazinul online Emenatwork.ro. Noi am ezitat mult anul trecut, cand ne-am decis sa renovam sufrageria, caci nu ne puteam decide daca sa cautam parchet laminat online sau daca sa alegem un model de gresie pe care cainele sa nu alunece. Nu regret alegerea facuta, insa acum imi dau seama ca ne-am grabit, ca nu ne-am gandit destul de mult la tot ceea ce inseamna efecte pe termen lung. Sa va explic. Cat timp cainele a fost mic, a tot ros de prin casa diverse lucruri, inclusiv o parte din parchetul pe care il aveam in sufragerie. Ne-a fost teama ca, daca vom cumpara parchet laminat, il va face praf in cateva zile si chiar nu aveam de gand sa ne batem joc de banii si de munca noastra. Drept urmare, am optat pentru gresie, care arata foarte bine, insa nu poate fi calcata cu picioarele goale decat de cei care doresc sa se simta ca in Alaska. Poate daca ne-am fi aruncat un ochi, macar de curiozitate, pe internet si am fi gasit parchet laminat online de la Emenatwork.ro, ne-am fi razgandit sau ne-am fi amintit la timp ca orice pui de caine creste si in cateva luni nu mai distruge nimic prin casa, se potoleste si poti lasa orice obiect oriunde doresti, fara teama.

Iata ca nu ne-am gandit, nu am cautat nici parchet laminat online, nici pret parchet laminat, asa ca acum avem o sufragerie foarte curata (gresia e sfanta in aceasta privinta), dar pe podeaua careia nu putem calca fara papuci in picioare. Nu stiu ce va fi mai tarziu, daca vom mai face schimbari sau ne vom acomoda cu gandul ca am fi putut avea in sufragerie cel mai frumos model de parchet laminat. Nu regret, va spun cu sinceritate, ci doar mentionez faptele, asa cum au fost ele. Imi plac mult camerele cu podeaua din parchet laminat, insa la fel de mult imi place si sufrageria mea acoperita de gresie pe care cainele nu aluneca, deci nu risca sa isi rupa vreun picior. Pe timp de iarna, desi avem permanent centrala termica deschisa, ii las jos o paturica pe care sa doarma, insa de cum se incalzeste afara el alege de bunavoie sa se odihneasca direct pe gresie. Cu parchetul laminat ar fi fost mai usor, caci ar fi avut permanent o temperatura constanta. 

Daca vreti sa aflati care este pret parchet laminat, intrati pe site-ul recomandat de mine. Veti gasi acolo modele deosebite la preturi bune. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu