joi, 19 ianuarie 2017

Cabinet stomatologic profesionist

De-a lungul vremii am intrat in multe cabinete stomatologice si multe intamplari petrecute acolo mi-au ramas in minte. Despre unele dintre ele am mai povestit pe blog, pe altele probabil nu le voi considera niciodata destul de improtante cat sa vorbesc despre ele. Astazi mi-am amintit de vremea cand eram abia iesita din adolescenta si cautam un dentist bun. Cineva mi-a spus despre un medic stomatolog care avea doua cabinete stomatologice, unul in oras, mereu aglomerat, si unul undeva la tara, unde si serviciile erau mai ieftine, ca doar nu se putea compara cu un cabinet stomatologic bucuresti. Era totusi un cabinet stomatologic profesionist, asa ca am ales sa merg acolo unde serviciile erau ieftine si bune. Drumul pana in satul respectiv mi s-a parut cumplit. Mergeam cu un autobuz vechi, lung, pe un drum neasfaltat, unde praful era omniprezent. Cand ajungeam la acea micuta clinica stomatologie, aveam praf nu doar pe haine, ci si prin caria de masea, probabil. Medicul era batran, vesel si spiritual, lucru care le dadea curaj pacientilor.


Nu suporta mirosul neplacut din gurile oamenilor si, pentru a nu-l simti, lucra cu tigara in coltul gurii. Avea in permanenta pete galbene la gura. Era nu doar un stomatolog bun, ci si un om care s-a purtat cu mine de parca mi-ar fi fost tata. M-a sfatuit in legatura cu scoala, cu baietii, cu multe lucruri care tin de viata, si asta in timp ce imi poliza un dinte, imi plomba o masea sau cine stie ce alta lucrare stomatologica imi mai oferea. Daca stiti o clinica stomatologica unde medicii sunt si oameni, nu doar medici, mergeti acolo pentru orice problema ati avea. Recomandati si altora acea clinica stomatologica. Daca stiti un cabinet ortodontie bun, nu ezitati sa il recomandati oricui ar avea nevoie. Eu astazi va recomand o clinica stomatologica buna, unde puteti primi servicii de tot felul, fie ca aveti nevoie de un cabinet stomatologic, un cabinet ortodontie, un centru de endodontie sau orice altceva. Si, daca va amuza ori va face sa simtiti ca "schimbarea incepe cu noi", puteti sa va salutati cunoscutii asa cum medicul despre care v-am povestit isi saluta la plecare pacientii: "ai grija de igiena dentara". 

Clinica stomatologica pe care o recomand este ClinicaTrident.ro, un cabinet stomatologic bucuresti, un loc unde serviciile stomatologice sunt de cea mai buna calitate, unde aparatura este de ultima generatie, iar medicii stiu sa se poarte bine cu pacientii, sa ii faca sa aiba incredere in serviciile medicale. Daca dati clic pe primul link, ajungeti pe site-ul ClinicaTrident.ro si acolo gasiti mai multe detalii care v-ar putea interesa. 


Un comentariu:

  1. Sunt fel si fel de oameni, depinde ce noroc ai pe mana cui pici, eu personal nu am avut mari probleme cu clinicile private.

    RăspundețiȘtergere