vineri, 19 octombrie 2018

Cele mai frumoase cadouri

O sa va povestesc cum am gasit un magazin online cu idei cadouri femei. Acum doua saptamani, fiica mea mi-a spus ca o sa ma viziteze. Imi doream sa ii arat cat de bine ma descurc cu o comanda online si, in acelasi timp, sa ii fac un cadou. Intalnindu-ma cu o prietena, am vazut la ea un ceas superb. I-am spus ca vreau si eu unul asemanator pentru fiica mea. Astfel, am aflat ca l-a cumparat de pe site-ul Adona.ro, unde sunt disponibile foarte multe cadouri femei.
Am accesat si eu site-ul Adona.ro, imediat ce am ajuns acasa. Am avut placuta surpriza sa gasesc cadouri pentru femei, foarte frumoase.
Locuiesc intr-un orasel de munte, linistit si unde, uneori, timpul pare sa stea pe loc. Fiica mea a plecat de cativa ani la Bucuresti, unde s-a casatorit cu alesul inimii ei. Din cand in cand, reuseste sa vina sa ma viziteze, impreuna cu sotul ei si cu cei doi nepotei.
Acestea sunt cele mai frumoase momente pentru mine. Pentru a tine legatura mai des, ginerele meu mi-a cuparat un laptop, m-a invatat cum sa navighez pe internet si cum sa folosesc anumite aplicatii pentru a ne vedea pe camera. De cand am descoperit internetul, am inceput sa am si o noua pasiune. Shopping-ul online!
 Alegerea a fost putin dificila, dar pana la urma am hotarat sa cumpar un ceas de dama, elegant, marca Gino Rossi. Acesta este un brand international, apreciat peste tot in lume pentru design-ul produselor, fiind mereu in pas cu ulimele tendinte in fashion. Mecanism-ul ceasului este din quartz, fabricat in Japonia si are o baterie inclusa. Carcasa este argintie iar cureaua este una foarte eleganta, din otel inoxidabil. Geamul este dintr-o compozitie de minerale foarte rezistente. Am pus produsul in cosul de cumparaturi si am facut comanda. A doua zi am si primit coletul. Transportul a fost gratuit. Produsul a venit ambalat in cutia originala, ceea ce i-a dat un plus de eleganta.

Abia astept sa ajunga fiica mea pentru a-i inmana cadoul. Eu sunt foarte multumita de achizitia facuta si, cu siguranta, si ea va fi. Atunci cand voi mai avea nevoie de idei cadouri femei, voi accesa site-ul Adona.ro.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu