vineri, 18 decembrie 2015

Cadouri de Craciun

In urma cu aproximativ o luna am primit cateva cadouri, printre care si un cos de Craciun incarcat cu bunataturi. Cam devreme, vor spune unii, dar jur ca sticlele de vin si butelca de palinca sunt inca sigilate si asa vor ramane pana in zi de sarbatoare, cand ne vor veni musafiri si vom face un chef de pomina. Stiind din proprie experienta cat de tare m-am bucurat de acel cos, am decis ca anul acesta sa caut un magazin de cadouri si fac si eu fericiti cativa prieteni, macar dintre cei care detin pisici. V-am spus oare ce batalii s-au dat intre pisicutele mele imediat ce am eliberat cosul de cadou si am asternut in el un pled calduros? Va spun sincer ca merita sa comanzi un asemenea cos de cadouri de pe site-ul  http://www.debonaire.ro/cosuri-cadou-craciun.html chiar si numai pentru distractia pe care micutele feline ti-o ofera atunci cand lupta pentru a ocupa cel mai bun loc din casa, cosul de cadouri. :)) Desigur, aceste cosuri pline de cadouri de craciun sunt gandite in primul rand pentru a fi oferite celor dragi, fie ca este vorba despre rude, prieteni, colegi de serviciu, cadouri corporate, ba chiar mi se par foarte potrivite pentru cei pretentiosi sau indecisi, caci contin cam tot ce este nevoie pentru a face o impresie buna de sarbatori


S-a cam terminat cu alergatul prin magazine, zic eu. Candva, fiecare om incerca sa aleaga cadouri personalizate pentru fiecare persoana in parte, ceea ce era un adevarat chin. Cu firmele era mai simplu, ca ele oricum dadeau cadouri corporate identice fiecarui angajat. Acum, cei care doresc sa ofere cadouri de craciun nu trebuie decat sa intre pe site-ul amintit mai sus, sa comande cosul cadou, apoi sa astepte. Fara nici un efort, rapid si elegant scapam de grija cadourilor. Comandand de pe debonaire.ro, oamenii au si cateva avantaje semnificative: cadouri bonus si un discount de fidelitate pentru cei care au comandat deja macar o data. 

De ce recomand aceasta firma? Iata de ce:

"5 ani de experienta
Timpul modeleaza lucrul bine facut crescandu-i mereu valoarea! Fiecare noua colectie de cosuri cadou este mereu altfel, continuand nesfarsita poveste a gusturilor irepetabile, atent si riguros selectionate prin semnarea parteneriatelor cu producatori din Franta, Germania, Belgia, Italia, Scotia si Danemarca. Valorile si principiile care ne guverneaza reprezinta o eleganta carte de vizita asumandu-ne responsabilitatea in fata fiecarei companii, al carei mesaj de multumire si apreciere pentru angajati si parteneri, il transmitem cu originalitate si profesionalism.

Va multumim pentru increderea acordata!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu