sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Oferte de Craciun in Sinaia

Se spune despre Sinaia ca este perla statiunilor montane de la noi, iar eu nu fac altceva decat sa confirm acest lucru. Pentru mine, Sinaia va ramane intotdeauna orasul adolescentei si al tineretii mele, locul in care fugeam (si fug) ori de cate ori aveam o clipa libera si imi doream sa ma relaxez, sa ma bucur de aer curat, de munte, de frumos. L-am descoperit la varsta de sase ani, cand ai mei ne-au dus la munte pentru prima si ultima data, pe mine si pe sora mea. Atunci am descoperit ca pot visa cu ochii deschisi, ca muntele trezeste in mine o dragoste infinita pentru oameni, pentru natura, pentru planeta aceasta albastra. I-am promis ca ma voi intoarce iar si iar la el, ca il voi iubi si proteja intotdeauna, ca ii voi respecta maretia si ii voi lauda frumusetea. Vreau sa cred ca m-am tinut de cuvant, in masura in care a fost posibil. Am adunat gunoaiele gasite pe potecile padurilor, chiar daca nu erau ale mele, am scris pe bloguri despre Valea Prahovei si in special despre Sinaia, am revenit, iar si iar, acolo unde fiecare piatra si fiecare brad spune o poveste celor dispusi sa asculte si sa inteleaga. 

In fiecare an, exact in aceasta perioada (uneori chiar mai devreme), incep sa caut Oferte de Craciun in Sinaia, caci nimic nu mi se pare mai placut decat sa imi petrec zilele magice acolo unde inima mea bate cu putere, unde ochiul nu se poate satura de frumos, unde se aduna oameni veseli, dornici sa petreaca una dintre cele mai importante sarbatori din an intr-una dintre cele mai renumite si mai primitoare statiuni montane de la noi, in Sinaia mea draga. Poate veti crede ca exagerez spunand asemenea cuvinte, insa asteptati o clipa, sa va povestesc in cateva cuvinte cum mi-am petrecut majoratul, adica o zi tare importanta in viata unui om, o zi in care cei mai multi oameni fac mari chefuri, merg in cluburi, se distreaza alaturi de cat mai multi prieteni. M-am trezit la prima ora a diminetii, am salutat soarele care atunci rasarea, am renuntat la orice alt plan si mi-am sunat cea mai buna prietena. Am intrebat-o daca vrea sa vina cu mine la Sinaia. Dupa cum va puteti imagina, a fost de acord imediat, asa ca impreuna cu ea si cu sora mea m-am urcat in tren si am plecat la munte, unde ne-am plimbat intreaga zi pe poteci nestiute, am admirat natura si am cantat. Va ramane in memoria mea ca fiind una dintre cele mai frumoase zile din viata mea.
Anul trecut am ratat "la mustata" un Craciun la munte, dar anul acesta nu se va mai intampla. Deja ne-am apucat sa cautam oferte de Craciun in Sinaia, caci nu vrem sa ne batem capul cu diverse cautari de cazare la hotel sau pensiune, cu restaurante mai mult sau mai putin dotate, ci ne dorim sa gasim un pachet care sa aiba totul inclus, astfel incat noi sa nu avem altceva de facut decat sa ne distram, sa ciocnim pahare cu vin, sa dansam, sa ne odihnim si sa colindam pe poteci de munte. Daca nu ati petrecut pana acum nici un Craciun in Sinaia, poate ca a sosit momentul sa va ganditi la aceasta posibilitate, caci sigur nu veti regreta. Cei care au incercat macar o data sa mearga la munte de Craciun stiu despre ce vorbesc si sigur nu mai au nevoie de incurajari pentru a incepe de pe acum sa caute pe internet oferte de Craciun in Sinaia. Voi, dragi cititori, ce aveti planuit pentru Craciunul lui 2015? Il veti petrece acasa, in familie, sau va veti lua familia si prietenii si va veti indrepta pasii catre un loc magic, un loc de poveste, un loc unde orice om poate intalni fericirea, in Sinaia?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu