marți, 30 octombrie 2018

Inele de argint pentru orice tip de eveniment


Era inceputul lui Aprilie, soarele stralucea puternic, ii simteam caldura pe obraji, iar lumina invaluia pamantul intr-o asemena splendoare, incat doream sa-mi intorc fata spre soare, fara sa-mi feresc ochii. Trenul alerga, iute, iute. Nu ma mai saturam sa privesc campurile, povarnisurile, copacii, colinele, padurile cu frunzele de un verde crud, de inceput de primavara. Mai aveam putin si ajungeam in gara. Drumul de la gara si pana acasa nu era foarte lung. Asa ca l-am parcurs destul de repede. Am verificat cutia postala. Am luat cateva scrisori, iar printre ele era o invitatie la un eveniment important. Stateam cu invitatia in mana si m-am gandit ca va trebui sa fac ceva cumparaturi. Nu era timp de pierdut, caci timpul era prea scurt.

 M-am hotarat sa merg la o casa de moda renumita din orasul meu. Mi-am gasit ceva dragut si am achizitionat. Parte cea mai grea era insa alegerea bijuteriilor. Aveam o pereche de
cercei din argint, foarte frumosi, asa ca imi trebuia si un inel. Am vizitat mai multe magazine de bijuterii, dar nu am gasit nimic care sa fie pe gustul meu. Imi doream ceva special, ceva care sa ma faca sa ma simt bine. Am ajuns acasa, nemultumita si obosita.

Auzisem ca se pot cumpara bijuterii si de pe internet. Am deschis internetul si am inceput cautarea. Erau foarte multe. Intr-un final m-am oprit la site-ul Ioana Preda.ro. Pe acest site am gasit foarte multe modele de inele de argint.


Design-ul acestor
inele m-a cucerit, asa ca m-am hotarat sa comand. Nu am putut rezista, asa ca am pus in cosul de cumparaturi doua inele. Unul din ele este un inel argint Gioia, confectionat din argint 925, stil verigheta, incrustat cu pietre, batut in zirconii cu fatete multicolore. Este un inel special. Avand in vedere designul lui, voi putea sa-l port pe tot parcursul zilei. Iar, pentru evenimentul la care va trebui sa particip, am optat pentru Inel Argint Tess, confectionat din argint rodiat, un inel tip logodna, cu forma de incrustare rotunda, un zirconiu solitaire mare, in taietura de diamant, si altele mai mici. Inelele vin cu un certificat de garantie.

Am primit coletul. Transportul a fost gratuit. Cele doua inele sunt superbe. Recomand site-ul Ioanei Preda.ro, deoarece are
inele argint foarte frumoase, accesibile ca pret, deosebite ca mod de prezentare si design.

Un comentariu: