sâmbătă, 2 decembrie 2017

Magazine online cu produse ieftine

Magazine online cu produse ieftine

Am scris in noaptea trecuta un articol in care am adaugat bannere spre unele dintre magazinele online cu produse ieftine si bune de unde imi cumpar din cand in cand anumite produse. Sunt bannere care contin linkuri de afiliere, insa tot atat de adevarat este ca intotdeauna am fost multumita de ceea ce am comandat, asa ca incerc sa fac un fel de 2 in 1, adica sa le fiu utila celor care ma citesc si totodata sa castig un banut din comisioanele care se ofera celor ce fac afiliere in online si reusesc sa trimita clienti magazinelor. Nu e nimic gresit, fals sau rau in acest lucru. Eu am testat magazinele respective, le-am incercat produsele si, pentru ca am fost multumita, am ales sa intru in afiliere si sa le recomand mai departe, pentru ca oamenii sa beneficieze de experienta mea, a familiei mele sau a prietenilor in care am incredere si care mi-au spus ca au fost incantati de produsele cumparate.

Ce magazine online au reduceri si promotii interesante?

Daca vreti sa gasiti magazine online care au diverse promotii sau reduceri de-a lungul intregului an, dati un clic pe linkul de mai sus. Veti ajunge pe pagina unde am facut o lista destul de lunga cu asemenea magazine online.
Voi completa aceasta lista pe masura ce voi testa alte si alte produse. Deocamdata, lista cuprinde magazinele online de care mi-am adus aminte pentru ca de acolo am comandat cel mai des, mai ales in perioadele cand au avut promotii si reduceri interesante, care chiar m-au ajutat sa fac economie si sa ma bucur de produsele de care aveam nevoie, fie ca a fost vorba despre carti, obiecte de imbracaminte sau incaltaminte, parfumuri, creme, produse de ingrijire, electronice, electrocasnice si asa mai departe.

Ce magazine online serioase cunoasteti?

Va intreb astazi si pe voi, ca sa pot completa lista. Din ce magazine va comandati lucruri? Vreau sa imi recomandati magazine serioase, cu preturi cu adevarat mici, care nu profita de black friday, de exemplu, pentru a umfla artificial preturile, ca mai apoi sa le scada. De exemplu, in ceea ce priveste vanzarea de carti, eu ii recomand intotdeauna pe cei de la libris, caci ei au pe intreg parcursul anului preturi mici, iar in perioadele cand apar promotii sau reduceri de tot felul, cartile pot fi cumparate pe o nimica toata. Eu mi-am comandat de multe ori carti foarte bune la preturi atat de mici, incat imi era jena de ceea ce a ajuns literatura sa fie. Asemenea magazine vreau sa imi recomandati, pentru ca eu, la randul meu, sa le recomand celor care ma citesc si care au incredere in mine. Astept sugestiile voastre in comentarii sau chiar pe adresa mea de mail.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu