miercuri, 15 noiembrie 2017

Hoverboard electric de la MonkeyBoard.ro

Anul 2017 a inseamnat, pentru mine cel putin, anul in care am descoperit cat este de placut, interesant si relaxant sa folosesti un hoverboard electric pentru deplasare rapida prin oras, dar si pentru distractia alaturi de prieteni. Am folosit o singura data un hoverboard electric imprumutat de la baiatul unor vecini si de atunci ma tot gandesc ca este una dintre acele solutii simple, foarte practice, de a circula pe trotuarele din oras, dar si pentru zilele libere, cand dorinta de a iesi din casa, de a simti cum soarele sau vantul ti se joaca in par, e mai puternica decat oboseala acumulata in timpul saptmanii de munca. Pentru acele momente, consider ca un hoverboard electric este solutia ideala, caci ofera utilizatorilor experiente de neuitat datorita faptului ca este foarte usor de folosit, suporta greutati mari, ceea ce il face sa fie potrivit atat pentru copii, cat si pentru adulti, are conectivitate prin bluetooth, o autonomie de peste 15 km si o viteza de rulare de tot cam atatia kilometri. Aceasta "jucarie" poate fi controlata prin telecomanda wireless, are senzori de miscare, durata de viata a bateriei
este de aproximativ 1000 de cicluri, iar timpul ei de incarcare de aproximativ 120 de minute.

Desigur, exista mici diferente de valori intre produse, insa va puteti orienta mult mai bine daca intrati in magazinul online MonkeyBoard.ro, caci acolo exista descrieri clare ale fiecarui produs in parte, puteti vedea si preturile (care au reduceri semnificative in aceasta perioada) si va puteti alege ceea ce considerati ca se potriveste cel mai bine. MonkeyBoard.ro este site-ul pe care mi l-a aratat nepoata mea cand mi-a povestit cat de mult isi doreste un hoverboard. La inceput am fost cam sceptica, va spun sincer, caci nu mi se parea a fi cine stie ce. Abia dupa ce m-am urcat pe unul si m-am plimbat cu viteza tot mai mare, mi-am dat seama ca este un gadget care poate da chiar dependenta, caci te face sa iti doresti mai multe plimbari, mai multa adrenalina, mai multa distractie alaturi de prieteni. Nu va cer sa ma credeti pe cuvant. Incercati si voi sa dati o tura de cartier calare pe un hoverboard electric si apoi mai povestim. Sunt convinsa ca va veti indragosti, la fel cum am patit si eu. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu