sâmbătă, 2 septembrie 2017

Creatina si alte suplimente pentru antrenamente grele

Circula acum cateva luni pe fb povestea unei femei de aproape 50 de ani care si-a gasit scaparea din depresie cu ajutorul culturismului. Dupa o viata de cosmar alaturi de un barbat nepotrivit, femeia a ales sa se elibereze si, intrand in lumea sportiva, si-a ridicat moralul, si-a facut corpul sa arate mult mai tanar si, ceea ce mi se pare cu adevarat fascinant, a reusit sa se mentina tanara si frumoasa, desi la varsta ei multe alte femei au deja basma in cap si abia se misca pana la piata pentru a cumpara cateva legume sau fructe.

Nu stiu voi, insa eu am apreciat intotdeauna oamenii cu ambitie, pe cei care isi pot transforma vietile, pe cei care au curaj sa o ia de la zero. In exemplul pe care l-am dat mai sus, femeia a ales sa se indrepte catre culturism, o disciplina sportiva grea, pe care nu multi se incumeta sa o practice. Totusi, cei care aleg acest drum obositor, stiu ca el ofera si foarte multe satisfactii. Desigur, nimic nu merge fara munca, fara ambitie, fara putere de concentrare si, de ce sa nu o spunem?, in cazul culturismului fara substante nutritive
care sa ajute la mentinerea organismului in cea mai buna stare.



Cei care practica la nivel de profesionisti culturismul, stiu ca e nevoie de suplimente alimentare, de creatina (o substanta proteica cu un rol important in mecanismul contractiei musculare), de un regim de viata cat mai sanatos. Vecinul meu, de exemplu, imi spunea ca ar vrea sa isi cumpere Cellucor C4 explosive energy, un supliment sportiv pentru antrenamente grele, caci altfel cu greu poate face ceea ce si-a propus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu