marți, 11 aprilie 2017

S-a imbatat pisica (videoclip amuzant)

S-a imbatat pisica (videoclip amuzant)
Am incercat in aceasta dimineata sa fac un videoclip amuzant si sper sa va placa si voua. Dati clic pe link daca vreti sa il vedeti direct pe youtube. Eroina, una dintre pisicile mele (Ursula), era la un moment dat atat de beata, incat nu mai nimerea capatul corect al sticlei si se straduia sa bea alcool (palinca) de la fundul sticlei. 
Ati mai vazut videoclipuri amuzante cu pisici care beau pana se imbata? Eu nu, dar trebuie sa recunosc ca rareori am timp sa stau pe youtube si sa ma uit la filmulete, oricat de amuzante mi s-ar promite ca sunt. Pot totusi sa va asigur ca pisica mea, Ursula, nu face urat la bautura, nu se cearta cu partenerii de pahar si nu sparge sticle. In cel mai rau caz rupe ambalajele de pe butelca de palinca. :)
Pentru a vedea filmuletul pe care l-am pregatit (acel videoclip amuzant care dovedeste ca s-a imbatat pisica), trebuie doar sa dati clic pe linkul de mai sus. Daca vreti o mica dovada ca pisica era beata
moarta, ca obisnuieste sa bea alcool (si in special palinca de buna claitate), va las mai jos o poza.
Nu uitati sa distribuiti articolul, sa o facem de rusine pe micuta Ursula, pisica beata. :D Mai multe detalii si dovezi in filmul amuzant de pe youtube.
S-a imbatat pisica (un articol despre o pisica, o poza doveditoare si link spre un videoclip amuzant youtube)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu