luni, 30 ianuarie 2017

Materiale pentru tehnica servetelului

Am auzit pentru prima data in viata despre tehnica servetelului in urma cu cativa ani, pe vremea cand citeam blogul unei tipe din orasul meu. Fata avea pe acolo articole despre tehnica servetelului pentru incepatori, avea poze cu realizarile ei si dadea detalii despre ce si cum face ea pentru a realiza acele frumuseti impresionante. Sunt persoane care s-au specializat in tehnica servetelului pe sticla, altele in tehnica servetelului pe panza, altele in tehnica servetelului pe hartie. Va spun cu sinceritate ca eu le apreciez pe toate pentru rabdarea si talentul de care dau dovada. Am incercat si eu intr-o zi, pret de cateva minute, sa urmez pasii din indicatiile gasite pe internet. Mi-am dat seama repede ca nu as putea face asa ceva, ca e ceva care ma depaseste. Imi ramane sa admir de la distanta lucrurile frumoase care ies din mainile pricepute si rabdatoare ale celor care folosesc tehnica servetelului. Am inteles ca unii isi vand creatiile, dar sa nu ma intrebati de preturi, ca nu am nici cea mai vaga idee. Va pot spune, in schimb, ca la preturi foarte bune puteti gasi materiale pentru tehnica servetelului pe Colorit.ro.


Am stat astazi, impreuna cu nepotica mea, pret de o ora pe youtube, sa ne uitam la felul in care se lucreaza in tehnica servetelului pe sticla, in tehnica servetelului pe panza, in tehnica servetelului pe hartie. Micutei i-a placut mult ceea ce a vazut si mi-a propus ca in weekend sa mai incerc o data, alaturi de ea, sa ma distrez lucrand asa ceva. E destul de greu, tinand cont ca va trebui sa cumparam niste materiale pentru tehnica servetelului (bine macar ca stiu unde le pot gasi la preturi foarte bune, adica in magazinul online Colorit.ro) si sa caut undeva, in adancul fiintei mele, rabdarea cu care ma laudam candva si care astazi pare sa fie complet disparuta. Dar ce nu fac matusile pentru nepoatele lor, mai ales cand vine vorba de mesterit lucruri dragute? Daca am pregatit anul trecut felicitari pentru ziua mamei si a bunicii, daca am mesterit zile intregi pentru a face diverse ornamente pentru bradul de Craciun, de ce sa nu ne ocupam o zi si de lucrari realizate prin tehnica servetelului? 

As vrea sa va intreb si pe voi, cei care ma cititi? Stiti ce inseamna aceasta tehnica? Ati incercat vreodata sa lucrati dupa ea? Daca da, de unde va cumparati materialele necesare? Va place magazinul online Colorit.ro? Considerati ca au preturi bune la produsele pe care le comercializeaza?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu