luni, 30 ianuarie 2017

Becuri cu led economice

Pe internet toata lumea vorbeste despre cat de rentabil este sa utilizezi becuri cu led economice, iar eu chiar doresc sa trimit un mesaj catre toti cei care abia acum au acces la internet si vor sa se informeze. Nu voi scrie un articol reclama, ci va voi povesti despre intamplari din experienta mea personala, caci o marturie valoreaza mai mult decat o mie de reclame, cred eu. Locuiesc in acest apartament de zece ani. Intotdeauna facturile la energia electrica au fost foarte mari, de multe ori inexplicabil de mari, lucru care aproape ca ma baga in depresie, mai ales dupa citirea contorului, cand factura avea niste valori care ma ameteau. Dupa ce am cumparat frigider nou si o masina de spalat cu +++, dupa ce am adus imbunatatiri calculatoarelor, ne-am dat seama ca nu este suficient, asa ca am optat pentru cumpararea de becuri cu led economice. Abia atunci s-au vazut cu adevarat diferentele intre facturile la energia electrica din trecut si cele din prezent. Am pus la veioze bec led lumanare, care arata foarte bine si dau casei un aspect simpatic, iar la lustre am pus becuri cu led economice, avand forma lor deja clasica. 


De atunci au trecut doi ani si un pic. Vreau sa va spun ca nu am mai vazut facturi cu sume uriase, cum se intampla in trecut. Si abia de curand am observat ca avem cateva becuri care ar trebui inlocuite. Nu s-au ars, dar pur si simplu nu mai au puterea de altadata de a lumina asa cum imi place mie, "la capacitate maxima". Dupa doi ani de utilizare. Daca doriti si voi sa va cumparati corpuri de iluminat magicled, va spun inca de pe acum ca veti face o afacere profitabila, caci aceste corpuri de iluminat magicled sunt de cea mai buna calitate si au preturi foarte bune. Tinand cont de faptul ca reduc foarte mult din consumul de energie electrica si ca sunt mult, mult mai rezistente decat becurile obisnuite, eu consider ca merita investitia. Si o spun din propria mea experienta, din faptul ca le-am incercat, ca le folosesc de doi ani de zile si ca sunt extrem de multumita de rezultate. Va recomand sa intrati pe site-ul celor de la MagicLED.ro. Veti gasi acolo cam tot ceea ce v-ar putea trebui in materie de corpuri de iluminat, inclusiv frumosul bec led lumanare, care mie imi place mult de tot. Dupa cum spuneam si mai sus, preturile sunt foarte bune, iar produsele sunt de calitate, rezistente si gandite sa fie cu adevarat economice. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu