joi, 9 iunie 2016

Piese auto - becuri auto

Ma uitam aseara la o emisiune tv - de la fratii americani, desigur. M-a uimit mentalitatea politistilor, modul lor de a selecta masinile care sa fie oprite in trafic pentru control. Observasera un autoturism care circula regulamentar, insa l-au oprit deoarece avea becuri auto albe pe spate, acolo unde ar trebui sa lumineze rosu. Soferul a recunoscut imediat ca le-a schimbat tocmai pentru a atrage atentia si a iesi din multime. Ghinionul sau a fost ca a atras atentia politistilor, iar acestia au descoperit ca omul avea permisul de conducere suspendat. Asadar, faptul ca avea pe masina becuri auto albe in loc de rosii era cea mai mica problema. L-am sunat imediat pe varul meu si i-am spus sa aiba mare grija cand cumpara piese auto, sa respecte legile in vigoare. A ras si m-a sfatuit sa imi vad de treburile mele femeiesti, ca achizitionarea unui set de becuri H4 sau orice fel de alte piese auto e numai treaba de barbat. Cum eu habar nu am ce sunt aceste becuri H4, ce culori au sau la ce folosesc, am lasat discutia sa alunece in alte directii, ca nu cumva sa fiu luata prea tare peste picior. 

Dar nu am scapat. Mi-a explicat ca acele emisiuni sunt regizate, ca nu tot ce se difuzeaza este adevarat, ca legile difera de la o tara la alta asa cum difera piesele auto de la o masina la alta. Normal ca stiam toate astea. El era cel care nu voia sa priceapa ca nu ma interesau niste becuri H4
sau alt model de becuri auto, ci numai discutia in sine despre felul in care gandesc politistii americani si despre criteriile dupa care ii aleg pe cei din trafic. Stiam pana si de unde se pot procura piese auto, caci nu doar o data am dat comanda in locul varului meu, care nu stapaneste atat de bine tainele internetului.

Piese auto ieftine gasiti pe site-ul autohut.ro, locul unde am gasit si cateva detalii interesante despre becuri auto:

"In domeniul auto exista 2 tipuri de becuri. Xenon sau Halogen.
Becul cu halogen este cel clasic, cu lumina galbena.
Becul cu xenon se bazeaza pe principiul descarcarii gazoase. In functie de temperatura in Kelvini poate avea diferite culori (alb, albastru, mov)."


"De ce sa cumperi de la Autohut.ro?

· Transport gratuit pentru orice comanda peste 399 lei, indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Pentru orice comanda sub 399 lei transportul este 20 lei indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Toate produsele noastre beneficiaza de garantia oferita de producator
· Plata in rate fara dobanda la sediu sau online prin StarBT sau Card Avantaj
· Service auto propriu in Bucuresti
· Poti returna orice produs in pana la 30 zile si primesti garantat banii inapoi
· Consultanta profesionala oferita de personalul Autohut.ro
· Livrare prin curier in 24 de ore sau in aceeasi zi din showroom-ul nostru
· Magazin atestat Trusted.ro
· Datele personale sunt securizate prin Rapid SSL
· Singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu