joi, 26 mai 2016

O librarie online

Este de-a dreptul uimitor cat de repede se poate adapta omul la schimbarile ce apar de-a lungul vremii. In urma cu numai cativa ani nici macar nu reuseam sa inteleg exact cum functioneaza o librarie online, iar acum imi comand in fiecare luna cel putin o carte, de parca ar fi cel mai firesc lucru din lume. Si chiar este, cred eu. Am descoperit ca este tare simplu sa cumpar carti online si de atunci rar se intampla sa nu profit de promotii sau de vreo recomandare gasita pe blogurile prietenilor mei. As fi ipocrita daca as sustine ca imi comand mereu dintr-o singura loc cartile. Totusi, daca as avea de ales, cred ca atentia mea s-ar indrepta mai mult catre libraria online Books Express, locul unde cartile sunt frumos ordonate pe categorii, astfel incat cumparatorul sa nu ameteasca atunci cand doreste sa gaseasca diverse carti pe o anumita tema. In plus, aceasta librarie online are si un blog unde pot fi citite recenzii ale unor carti, astfel incat fiecare dintre noi sa stie pe ce anume va da banii, sa isi faca o idee despre autor, despre subiect, despre tot ceea ce ar putea interesa. 


De exemplu, zilele trecute i-am putut recomanda cumnatei mele un top carti de dragoste din care sa isi aleaga preferatele, caci este genul care o atrage cel mai mult. Am regasit acolo carti pe care le-am citit in adolescenta si care mi-au trezit diverse amintiri, dar am gasit si carti online de care nu auzisem. Vreo doua dintre ele chiar le voi citi de la cumnata mea, care nu a rezistat ispitei de a le cumpara. Fara sa mai astept pana cand ma va intreba cineva, voi spune ca vreau neaparat sa citesc La sud de granita, la vest de soare, carte scrisa de Haruki Murakami. 

Despre libraria online Books Express vreau sa va spun ca ofera preturi economice si plata în rate atunci când bugetul este important. Cele mai noi cărți sunt disponibile online în aceasta librărie imediat după publicare, iar dreptul de retur este gratuit. Cei interesati trebuie sa stie ca aici exista si serviciul de "Livrare express de cărți pentru proiecte speciale sau aniversări". 
"Pentru cei care vor să-și construiască o bibliotecă personală sau profesională era mai importan costul și să îndeplinească condițiii contractuale specifice. Am introdus livrarea economică, cataloagele pe domenii cu recomandări de la edituri și specialiști în domeniu. Livrare se face tot prin curier acasă sau la birou iar toate documentele îndeplinesc toate cerințele financiar-contabile din România, făcând foarte simplă achiziția. Returul este gratuit. În plus acumulați puncte express pe care puteți să le folosiți oricum vreți voi."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu