luni, 25 ianuarie 2016

Lumanari de botez si aranjamente pentru botez

Imi povestea baiatul meu aseara ca una dintre fostele sale colege de liceu l-a invitat la nunta si la botez. Le va face pe amandoua in acelasi timp, ca sa se scuteasca de un efort in plus, dar si ca sa nu risipeasca o avere cu pregatirile. I-am spus ca e foarte ok aceasta alegere si am inceput sa il descos in legatura cu alegerea localului, a meniului, a muzicii, a fotografului de nunta, a marturiilor. Mi-a povestit de indelete, bietul de el, cu toate ca un ochi il avea in jocul de LOL. Dar nu putea scapa de gura mea, mai ales dupa ce a intrat pe teritoriul meu, in online. Mi-a spus ca fosta sa colega (si cea mai buna prietena, asta ca sa intelegeti de ce stie atat de multe despre ea) isi va cumpara lumanari de botez de la Flori de Lux, un site pe care eu il stiu bine, caci multi dintre colegii mei bloggeri mi-au povestit ca acolo exista lucruri de calitate. Mi-a mai spus ca fata va alege aranjamente florale pentru botez de la FloriDeLux. Tot de la FloriDeLux, caci a observat ca poate alege orice i-ar trece prin cap in materie de aranjamente florale pentru botez sau de lumanari de botez. 


Apoi a venit randul meu sa fiu descusuta de copil (e copilul meu, chiar daca tocmai a implinit 22 de ani). M-a intrebat ce fel de lumanari de botez am avut pentru el, ce fel de aranjamente florale pentru botez am ales, cu ce l-am imbracat si, mai ales, cum de mi-am permis sa il botez fara sa ii cer permisiunea. :D Mare i-a fost mirarea cand a aflat ca de toate asteas-au ocupat nasii lui, ca eu am muncit pana in ultima clipa si am avut timp doar sa trec pe acasa pentru a face un dus si a ma imbraca frumos inainte de a merge la biserica. Adevarul adevarat este ca nici macar nu imi amintesc prea bine cum aratau acele lumanari sau daca am avut ceva aranjamente dragute, lucru care imi psune clar ca nu a fost nimic deosebit, ca nasii pe care i-am ales, oameni cat se poate de banali, au ales si ei, la randul lor, ceva cat se poate de banal, care sa nu ramana in memoria oamenilor. Daca as mai boteza astazi copilul, cu totul altele ar fi alegerile pe care le-as face si as incepe chiar de la nasi. V-am spus oare ca nu mi-au mai vazut copilul de vreo 20 de ani? Cine stie de cate ori au trecut unii pe langa altii prin oras si habar nu au avut. Bine, mare lucru nu a pierdut copilul meu, dar simteam nevoia sa o spun in public, chiar daca ei nu imi citesc blogul. 

"Inca din 2003 FlorideLux.ro, florarie online aduce zambete in viata oamenilor si livram flori si cadouri oriunde in Romania. Cu pasiune si cu daruire, cu intelegere si putere! Suntem FlorideLux.ro, cea mai buna florarie online, si am facut o promisiune sa fim alegerea numarul 1 in domeniul florariilor online si offline. Iti oferim flori, buchete de flori, trandafiri deosebiti, aranjamente florale, buchete de mireasa, flori si plante de apartament la preturi competitive. De la buchete de flori ieftine pana la buchete deosebite sau chiar buchete de flori imense, FlorideLux.ro iti ofera o gama variata de buchete din care poti alege indiferent de buget."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu