luni, 11 ianuarie 2016

Unde poti gasi haine engros de firma

Traim vremuri ciudate, in care oricat de putini bani am avea in buzunare, parca tot ne dorim sa ne imbracam bine, sa purtam haine de firma de la cele mai renumite branduri, sa ne ascundem saracia sub vesminte de calitate, moderne, lucrate de case de moda cunoscute si apreciate in intreaga lume. In ultimii ani, vazand amploarea pe care a luat-o moda de a purta haine de firma, au existat si voci care s-au ridicat contra ei, sustinand ca nu e normal sa umblam cu nasul pe sus cand nu avem un covrig in burta. Trebuie sa recunosc faptul ca si eu m-am facut vinovata de pacatul de a-i judeca pe altii dupa acest criteriu, uitand ca trebuie sa imi vad barna din ochi si nu paiul din ochiul altuia. De cate ori, mai ales cand eram foarte tanara, nu mi-am cumparat cele mai scumpe haine, cele mai renumite ceasuri, cei mai de calitate pantofi, desi uneori chiar nu imi ramaneau bani pentru a baga un covrig in burta? Cu ce drept ii judec pe altii acum? mi-am spus intr-o zi, parca trezita deodata la realitate. 

Acum ne este mult mai usor sa gasim haine de firma, insa nu intotdeauna putem avea garantia ca ele sunt originale. Tocmai din acest motiv vreau sa las un link util, sa stie toata lumea ca aici poti gasi haine engros de firma, ca orice proprietar de magazin se poate aproviziona fara probleme si fara batai de cap de aici. Sper ca articolul meu sa va fie de folos si sa nu va mai intrebati niciodata "unde poti gasi haine engros de firma?'. Puteti, in schimb, sa va intrebati ce anume se poarta in anul 2016, cfe lucruri ii atrag pe adolescenti (de ce sa nu recunoastem ca ei aduc cele mai mari vanzari firmelor ce fabrica sau comercializeaza imbracaminte si incaltaminte), ce culori si ce modele fac furori printre cei tineri, etc. Mi s-a intamplat de multe ori sa vad, prin orasul meu, cum magazine pe care le stiam de cand aveam 20 de ani pareau a fi ramas in acele timpuri trecute. Vindeau haine atat de urate si demodate, incat nu le-as fi purtat nici daca mi le dadeau degeaba. Oameni buni, daca v-ati deschis un magazin de haine, incercati sa tineti pasul cu anul in care traiti, sa testati piata, sa vedeti ce fel de clienti va doriti si sa le oferiti ceea ce si ei isi doresc de la comercianti.

"Haine En-Gros Outlet. Stocuri outlet, mixuri sau serii cu toate marimile. Direct de la producatori. OutletStock va ofera mii de modele de imbracaminte provenite din lichidarea surplusului de productie si a stocurilor rezultate ca urmare a reinnoirii colectiilor din reprezentantele proprii ale marilor branduri internationale. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii legate de stocurile curente disponibile pentru magazinele dv. Va putem de asemenea pregati si stocuri de mare diversitate pentru deschidere de magazine. Colaboram direct cu mari si renumiti producatori de imbracaminte de firma din lumea intreaga." Pentru ca tot am vorbit in acest articol despre haine de firma, iata cateva dintre marile nume pe care le veti regasi pe site-ul outletstock.ro: 
Fresh Made, Initial's Young Fashion, Sorbet, Stitch & Soul, Sublevel, B. Young, Blend, Blend She, Bona Parte, Duva, Heels & Pumps, Hys, Made For The Fashonista, Mama Licious, Mia Moda, Miss Sixty, My Moovement, Urban Surface, Wrangler, Object. 
"Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.outletstock.ro sunt produse noi si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare, document de transport, si certificat de conformitate. Produsle se publica pe site doar dupa ce acestea intra evectiv in depozitele Outletstock.ro . Sunt verificate si pregatite pentru vanzare. Nu se publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre oricare alt tert. Produsele sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului contract si in limita stocului disponibil. Din acest motiv outletstock.ro isi asuma dreptul de a nu onora un anumit produs de pe o comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in stocul sau, dar va onora produsele disponibile de pe comanda .
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea furnizorului , ca exceptie de la aceasta regula se poate specifica in descrierea produsului „poze cu titlu de prezentare „in aceasta situatie fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu