vineri, 29 ianuarie 2016

Scaune de bucatarie, de bar si de masaj

Ma uitam cu sotul meu pe internet, sperand sa gasim niste modele de scaune de bucatarie moderne si ieftine, in culori vesele, caci batea vantul schimbarii prin casa noastra. Intamplarea a facut sa observ ca site-ul pe care intrasem (importatorscaune.ro) comercializa si scaune de masaj pentru cei care au munca la birou. Uite, iubitule, de asa ceva as avea nevoie, ca sa nu ma mai plang de dureri de spate seara, i-am spus sotului meu. El m-a adus cu picioarele pe pamant, amintindu-mi ca ne doream scaune de bucatarie in primul rand, dar mi-a promis ca pana la primavara imi va cumpara si un scaun de masaj distribuit de importatorscaune, poate si doua scaune de bar inalte pentru bucatarie, pe care sa ne cocotam cand ne bem cafeaua dimineata. Fetita prietenei mele, auzind ca imi voi schimba scaunul de birou pe care il am acum, a sarit in sus de bucurie si m-a intrebat daca i-l voi face ei cadou pe cel vechi. Oare v-am povestit ca asta mica, ori de cate ori trece pe la noi, sta numai pe scaunul meu de birou si se invarte pana ameteste? Copila i-a lectii de vioara la scoala BravissimoArtSchool.ro, caci de mica a fost atrasa de muzica, iar parintii ei au incercat sa ii ghideze drumul in asa fel incat sa nu isi rateze sansa de a-si urma visul. Cand se intoarce de la lectiile de vioara, vine la mine


Ma gandeam aseara la faptul ca fiecare varsta isi are visul ei. De unde candva, pe vremea cand aveam si eu 10-15 ani, visam sa ma fac profesoara si sa invat bine sa patinez, acum tot ceea ce imi doresc este sa am doua scaune de bar in bucatarie, un scaun de bucatarie comod si un scaun de masaj pentru multele ore pe care le petrec la birou, scriind. Desigur, mai am si alte visuri, dar ele par in acest moment irealizabile, asa ca aleg sa nu ma gandesc la ele prea des. Dau drumul la muzica, imi pun castile pe urechi, deschid o fila noua pe blog si scriu. Ma gandesc la ziua in care ii voi putea face cadou scaunul meu directorial fetitei care s-a indragostit de el. 



"Fotoliu cu functie de masaj MAS 026 - este un set de relaxare compus dintr-un fotoliu executat din piele ecologica, cu bratele umplute cu burete gros si captusite cu piele, iar pentru confortul picioarelor setul este completat de un taburet. Fotoliul si taburetul au bazele realizate din lemn.
Scaunul dispune de functia de recliner, functie ce permite spatarului sa se lase pe spate. Produsul este prevazut cu SISTEM DE MASAJ in 6 puncte,cu trei nivele de intensitate."


"De ce sa ne alegeti pe noi

Importator si distribuitor de scaune
Am livrat peste 200.000 scaune din 2006 si pana astazi la peste 30.000 clienti.
Am facut tot posibilul sa avem cat mai multi clienti multumiti.
Avem depozite de peste 2400 mp in Constanta pline cu scaune.
Avem peste 150 de revanzatori in tara (magazine de mobila si online) si strainatate (Moldova si Bulgaria).
Avem in stoc in permanenta cel putin 10.000 de scaune."

Daca vrei un scaun de bucatarie, unul de bar sau un scaun de masaj, clic pe linkul din primul paragraf.

Un comentariu:

  1. Scaunele o sa fie mereu necesare. Recent am achizitionat de pe http://importatorscaune.ro si sunt de o calitate foarte buna! Recomand!

    RăspundețiȘtergere