luni, 9 noiembrie 2015

Cititori de poze

Ma uit in urma, la primul meu an de blogging... Vad cum cautam prin blogosfera oameni care sa imi semene, cum ma bucura fiecare noua descoperire si cat ma emotiona fiecare nou cititor. Nu mi-a trebuit mult ca sa imi dau seama ca asa-zisii bloggeri mari nu imi placeau deloc. 

Nimerisem pe blogurile celor mai rai, mai vulgari, mai aroganti. Asta inseamna blogging? ma intrebam, mirata. Eu scriam despre mine, despre copilul meu, despre casa mea. Putini citeau. Si mai putini comentau. 

Uneori postam poze gasite pe internet. Atunci apareau si comentatorii in numar mai mare. Dupa aproape doua luni de blogging, mi-am dat seama ca multi dintre urmaritorii mei erau cititori de poze. Am fost dezamagita. M-a durut. 

Am vrut sa imi ascund blogul, sa-l fac jurnal intim - vezi aici My Secret Diary is a cute journal for girls, teenagers and women. Mi-a trecut cand am inceput sa descopar oameni care scriau bine, oameni care imi trezeau emotii. Am continuat, insa din minte nu mi-a fugit niciodata gandul ca unii sunt doar cititori de poze. 

La aproape patru ani de atunci, m-am decis sa fac un blog de fotografii, sa se poata simti in largul lor si cei care nu pot sau nu vor sa se delecteze cu texte. Ar trebui sa ii anunt ca acest blog de fotografii exista, dar mi-e lene... :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu