vineri, 23 octombrie 2015

Vreau cosuri impletite!

Nu mi-as fi imaginat niciodata ca voi ajunge sa imi doresco multime de cosuri impletite. Candva le-am trimis pe toate la tara, la soacra mea, caci ea se mutase acolo si lasase cosurile in care ducea coliva la biserica prin dulapurile de aici. Nu le-am simtit lipsa pana astazi si nici nu stiu daca ele mai exista, in ce stare sunt sau daca soacra mea ar fi de acord sa mi le dea. Cu toate astea, vreau cosuri impletite! Nu, nu duc la biserica pomana. Pur si simplu incerc sa imi impac pisicile. Astazi am primit un cos impletit. In noua ore pisicile mele nu s-au saturat de bataie, cu toate ca de obicei sunt cele mai bune prietene. Toate vor sa doarma in cos. Problema este ca am unul singur si nici ala destul de mare pentru a putea adaposti patru pisici. Ma uit la ele cum se imping una pe alta, cum scot ghearele, cum se maraie si cum lupta din toate puterile pentru un loc in noul culcus. Cum impart un cos la patru pisici?


PS: Pe a patra nu am pozat-o, ca ea e cea mai violenta si trebuie strunita cand lupta pentru cosul impletit. :))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu