miercuri, 21 octombrie 2015

Geamuri termopane in Bucuresti

Omul este un amestec de sentimente contradictorii, as spune eu astazi, abia intoarsa din plimbarea facuta pana la Bucuresti. Admir cu toata fiinta mea cladirile vechi, cu arhitectura lor ingrijita, cu toate acele elemente care astazi nu mai sunt apreciate decat de prea putine persoane. Simt nevoia sa le protejez, sa le apar de vant, de zapezi, de soarele arzator si de ploile reci, dar si de oamenii care, in loc sa se ocupe de intretinerea si de restaurarea lor, prefera sa le lase in paragina pana cand se prabusesc singure sau chiar aleg sa infiga dintii nemilosi ai escavatorului in ele. Unul dintre marile mele regrete de astazi este ca nu am avut aparatul foto la mine, sa pot poza cateva dintre aceste cladiri. Dar ma voi intoarce, mai ales ca treburile neterminate intotdeauna ma trag de maneca si imi apasa pe creier. De ce sustin ca eu, omul, sunt un amestec de sentimente contradictorii? 

Pentru ca oricat de mult mi-ar placea cladirile vechi, cu elemente de arhitectura deosebite, cu geamuri de pe care vopseaua s-a curatat, cu acoperisuri care atrag privirea de departe, cand vine vorba despre mine personal prefer confortul unei case moderne, dotata cu centrala termica, cu apa calda zi si noapte, cu canapele moi, cu o bucatarie spatioasa, cu geamuri termopane prin care vantul, zapada sau ploaia rece sa nu poata intra, iar pisicile mele sa nu poata iesi in lumea plina de pericole care se intinde dincolo de apartament. Noi nu locuim in capitala, insa pentru cei interesati, pot recomanda o firma care ofera geamuri termopane bucuresti. Daca, din intamplare, aveti in casa pisicute, ideal ar fi ca din prima clipa sa le solicitati celor de la firma si plase care sa va protejeze animalul/animalele de tot ceea ce este rau afara (masini, caini, oameni fara mila). 

Noi nu aveam pisica atunci cand ne-am pus geamuri termopane si am preferat sa facem "o mica economie" renuntand la oferta de atunci, de a ne pune si plasa contra tantarilor. Daca a fost bine sau rau, nu stiu. Va pot spune doar ca intreaga vara am murit de cald in casa din cauza ca tineam geamurile termopan doar rabatate, sa nu pierdem pisicutele. Abia cu o luna in urma ne-am decis sa scapam de calvarul acela si sa punem plasa la geamuri. Pentru ca avem si caine in casa si pentru ca ne-a fost teama ca nu cumva el sa impinga prea tare plasa si sa deschida pisicilor calea spre strada, am ales sa cumparam o plasa mai solida decat este de obicei cea contra tantarilor. Din pacate, si acum am facut dupa capul nostru si timpul ne-a dovedit ca am gresit. 

In loc sa mergem la o firma si sa solicitam montarea unei rame, noi am ales sa instalam plasa direct in geamul termopan, cu bormasina. Rezultatul? Nu mai putem scoate nici macar un deget pe geam. Cum va fi pe termen lung? Nu stim, dar speram sa nu fi distrus ceea ce face din geamurile termopan un izolator foarte bun. Sa nu repetati greseala noastra, fie ca locuiti in Bucuresti, fie in alta parte a tarii. Apelati la profesionistii in geamuri termopane bucuresti macar pentu un sfat inainte de a lua decizii importante. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu