marți, 18 august 2015

Unde gasim jocuri pentru copii?

Am scris astazi un articol referitor la jocuri pentru copii si, tot navigand pe acest site cu jocuri, gandul mi s-a intors in timp la vremea cand abia descopeream internetul. De cum am cumparat primul calculator si am facut abonamentul la net, m-am repezit ca un copil in cautare de distractie. Unde gasim jocuri pentru copii? l-am intrebat pe fiul meu, care avea pe atunci in jur de opt, noua, zece ani. El m-a privit inveselit si mi-a spus ca stie deja ce jocuri vrea sa se joace, caci a mai jucat pe la prieteni, dar ca va cauta pentru mine niste joculete simple, care sa nu imi oboseasca prea mult mintea. Pe jumatate amuzata si pe jumatate nervoasa, i-am spus ca eu nu am nevoie de jocuri pentru copii, ca sunt adult si pot juca orice fel de joc ar exista in online. M-a privit cu un zambet siret pe chip, a dat din cap aprobator si m-a lasat in pace. La scurt timp de la aceasta discutie realitatea mi-a dovedit ca nu era deloc asa, ca de fapt pana si cele mai simple jocuri pentru copii ma puneau in dificultate, caci nu aveam obisnuinta de a folosi nici mouse-ul, nici butoanele tastaturii, nu pricepeam regulile si nu aveam destula rabdare sa trec de la un nivel la altul.


Intre timp am mai evoluat si eu si chiar ma pot lauda (de aceasta data pe buna dreptate) ca nici un joc de pe ejocuri nu ma mai poate pune in dificultate, indiferent cat de greu ar fi la prima vedere. Dar tot pentru a fi sincera pana la capat trebuie sa spun ca aceste jocuri nu sunt grele decat pentru cei care acum descopera internetul, asa cum eram eu cu niste ani in urma. Pentru copiii care au mai jucat vreodata ceva pe internet exista jocuri cu grade diferite de dificultate, insa nici unul care sa nu poata fi dus pana la capat. Daca va intrebati unde puteti gasi jocuri pentru copii, raspunsul meu este sa alegeti site-ul xjocuri.com, caci acolo sunt adunate foarte, foarte multe jocuri si multe dintre ele sunt educative, stimuleaza imaginatia si creativitatea copilului, il ajuta sa isi depaseasca limitele si probabil il transforma intr-un om mai bun.

Am remarcat pe xjocuri cateva povesti interesante, care le-ar putea trezi copiilor curiozitatea de a afla mai multe despre oceane, despre corpul uman, despre cum poate fi salvat un animal, despre cum poate fi reparata o masina. Tot aici copiii au ocazia de a intalni multe dintre personajele lor preferate din povesti, din filme sau desene animate, ba chiar am observat un joc educativ, numai bun de jucat in vacanta, in asa fel incat copilul sa faca o scurta recapitulare a ceea ce a invatat la scoala si in acelasi timp sa nu simta asta ca pe o lectie, ci ca pe un joc.

"Intra intr-un nou joc de format cuvinte alaturi de eroul tau favorit Batman si incearca sa gasesti in lista toate cuvntele pe care acesta le-a pregatit pentru tine. Urmareste cu atentie lista de cuvinte si incearca sa cauti in pagina cuvantul, o sa fie destul de dificil caci vor fi o multime de litere amestecate intre ele iar cuvantul poate sa fie format pe verticala sau orizontala asa ca nu te lasa pacalit. Pe masura ce o sa gasesti cuvintele acestea vor fi trasate cu o linie fiind tot mai usor pentru tine sa le gasesti si pe restul. Incet incet lista o sa fie mai scurta si cuvintele vor iesi la iveala. Urmareste timpul si vezi in cat timp reusesti sa termini jocul si provoaca-i si pe prietenii tai sa incerce sa gaseasca si ei cuvintele vezi ei de cat timp au nevoie ca sa le gasesca. O multime de alte jocuri similare cu cauta cuvintele 2015 gasiti pe site-ul nostru, cu diferite personaje pe care le urmariti."



Un comentariu: