vineri, 17 iulie 2015

Un caine frumos si singur

Probabil v-ati obisnuit deja cu ideea ca sunt obsedata de animale, ca mi-as dori sa le ajut pe toate si ca prefer sa scap de "prietenii" care nu suporta sa vada ca tot dau share povestilor cu catei sau pisici care au nevoie de ajutor, decat sa nu incerc sa fac ceva. Pe el, pe acest caine frumos si singur l-am intalnit intr-o zi calduroasa. Eu imi asteptam sotul sa iasa din magazin, el se invartea in jurul meu, parca stiind ca imi voi face mila. Nu aveam in plasa decat niste pesti pentru pisicute. I-am aruncat unul. Era congelat si asta l-a speriat. Dar a venit timid la mine, mi-a permis sa il mangai si sa il alint. Era plin de rani. Initial am crezut ca ar putea avea o boala de piele. Acum, privind fotografiile, cred mai degraba ca fusese muscat de alti caini. Mai cred ca nu a trait toata viata pe strazi, ci a fost abandonat sau pierdut. E atat de frumos, incat sigur l-ar fi luat cienva acasa inca de pe vremea cand era puisor. Maine vreau sa merg iar in zona unde l-am intalnit. Sunt curioasa daca mai este pe acolo. In cazul in care il gasesc sper sa pot face ceva mai multe pentru el, caci sa ii arunc un os si sa ii pun apa intr-un vas nu e destul. As vrea sa ii pot gasi o casuta unde sa fie in siguranta si unde sa nu mai traiasca asa cu o face acum, singur pe strazi. Priviti fotografiile si recunoasteti ca este un caine foarte frumos.
Priviti mai bine. Veti observa ca se simte singur, ca are ochii plini de iubire si ca nu are cui sa o daruiasca.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu