joi, 30 iulie 2015

Tratament guta si performantele doctorului Zamfirescu (clinica Zetta)

Am aflat despre doctorul Zamfirescu, cel care este Presedintele Asociatiei Chirurgilor Plastici din Romania, atunci cand una dintre prietenele mele mi-a vorbit despre guta boala ce ii ingreuneaza viata de cativa ani si pentru care a tot cautat solutii prin tot felul de clinici, pana cand a ajuns intr-un final, la chirurgie plastica. Curiozitatea mea inascuta m-a indemnat sa citesc mai multe despre aceasta boala, dar si despre performantele cu care acest medic se mandreste si care il recomanda celor interesati. Despre operatii estetice stiam si eu ceea ce stie toata lumea, ca unele sunt absolut necesare, iar altele pot parea, cel putin la prima vedere, un moft. Vazusem cateva documentare despre oameni care au solicitat diverse operatii estetice si ma intrebasem, in sinea mea, daca eu as fi dispusa vreodata sa cheltui niste bani si sa trec prin asa ceva pentru a schimba ceva in aspectul fizic. Probabil ca da, daca as dispune de bani suficienti si daca as fi mai tanara. Cu mult mai repede as face acest lucru in cazul cand o operatie estetica ar fi absolut necesara. Si aici m-am dus cu gandul la cei care tin cure drastice de slabire. Cand omul pierde zeci de kilograme in doar cateva luni, piele nu are timp sa se refaca si incepe sa atarne flasca, dand un aspect disgratios si deranjand fizic si psihic persoana in cauza. Aici inteleg imediat nevoia de a apela la un doctor pentru o operatie estetica care sa rezolve situatia. 


Cautand detalii pe internet despre guta, boala care ii afecteaza viata prietenei mele, am ajuns la clinica Zetta si am citit o multime de lucruri despre performantele doctorului Zamfirescu. Iata cateva dintre ele:
-are in portofoliu peste 5500 de operatii de chirurgie plastica, chirurgia mainii, microchirurgie reconstructiva si chirurgie estetica. 
-a replantat segmente amputate cu o rata de succes de peste 87 % (123 segmente, ingloband degete, mana, antebrat, brat, picior, gamba, ureche)
-are o vasta experienta in toate tipurile de reconstructie de san. 
-are cele mai multe operatii estetice complexe (de peste 8 ore) din ultimii ani

Iata care sunt ultimele interventii de notorietate efectuate de catre doctor Dragos Zamfirescu:
-operatie in premiera nationala realizata la Marie Curie
-primul transplant de ficat din Republica Moldova
-primul transplant de par la clinica Zetta
-repararea arterei hepatice la primul transplant de ficat din Republica Moldova, realizat in data de 21. 02. 2013
-chirurgii clinicii Zetta au fost premiati cu aur la targul de inovatii de la Bruxelles
-tot aici cred ca as putea mentiona si o performanta din chirurgia experimentala: primul transplant de deget la sobolani, realizat in anul 2004. 

Pentru mai multe detalii va invit sa urmariti imaginile despre tratament guta, sa intrati pe site-ul clinicii Zetta sau macar sa cititi cu atentie detaliile din urmatoarea imagine (clic pe poza pentru marire). 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu