miercuri, 1 iulie 2015

Spoturi cu led

Unde esti tu, led imparat, cand am nevoie de tine? imi vine uneori sa strig, in noptile cand vreau sa ajung din dormitor pana in bucatarie fara sa calc pe vreunul dintre animalutele mele. Pe Miti poate ca reusesc sa o feresc daca apuc sa ii vad "cizmulitele" albe cu care a fost incaltata de mama natura, insa pe Ursula este imposibil sa o detectezi daca nu miorlaie si nu e nici o luminita aprinsa in casa, mai ales ca ea are prostul obicei de a se baga in picioarele omului cand e somnoros. :) Sora mea imi tot da link si imi spune ca spoturi cu led doar aici poti gasi, daca iti e lene sa iesi din casa si sa cauti prin magazine. Dai comanda si gata, iti vin spoturile cu led la nas, doar sa le montezi in arcadele care stau cu gaurile cascate spre podea, asteptand ca cineva sa le umple si sa le faca utile. Da, avem arcade la ambele iesiri/intrari ale sufrageriei, insa spoturile cu led s-au ars cu mult timp in urma si noi nu am mai reusit sa cumparam altele, pentru a face un stro de lumina cand traversam casa. Culmea este ca intrerupatoarele pentru lustra sunt puse aiurea, in asa fel incat atunci cand te indrepti din dormitor (din holul de la baie, pentru a fi mai exacta in exprimare) spre bucatarie mergi la ghiceala, prin bezna, caci lumina se aprinde din celalalt capat al sufrageriei.


In urma cu doar cativa ani langa blocul nostru s-a deschis un magazin cu produse confiscate. Lumea a dat buluc si a golit rafturile umplute cu tot ce urcase Noe in corabie. Nici noi nu am facut altceva. Ne-am umplut atunci cosul cu tot felul de produse care nu ne erau de folos, dar care aveau preturi bune. E drept, printre lucrurile cumparate s-au numarat si niste spoturi cu led. De cum am ajuns acasa ne-am grabit sa le montam pe arcade, sa facem lumina. Ei bine, din cele patru spoturi cu led cumparate, unul singur functiona, asa ca am injurat de mama focului si a luminii si am jurat sa nu mai calc prin acel magazin. Din pacate, nici prin altele nu am mai intrat pentru a inlocui spoturile care stateau degeaba infipte in perete, asa ca astazi pot spune ca suntem cei mai delasatori cu putinta oameni din cati exista pe pamant. Am o lista lungaaa cu lucrurile care mi-ar trebui pentru in casa, insa nu reusesc sa imi aduc aminte de ea atunci cand am timp liber. Poate veti rade afland ca toata ziua stau pe internet si ca totusi nu am timp sa intru intr-un magazin online si sa dau o amarata de comanda, insa acesta e purul adevar. Pur si simplu se iveste intotdeauna ceva mai important de facut sau e cardul gol cand gasesc o fereastra intre doua articole scrise. 

In primul rand as avea de cumparat spoturi cu led si asta cat mai repede, pana nu strivesc vreo pisicuta umbland noaptea pe intuneric prin casa. In al doilea rand, dar la fel de important este sa cumpar plasa si sa imi rog baietii sa o monteze la geam, caci e deja foarte cald si eu nu pot in acest moment decat sa rabatez ferestrele, tot de teama ca se intampla ceva pisicutelor. Asadar, daca ma veti vedea ca pierd timpul pe facebook sau daca aflati ca au intrat ceva bani pe cardul meu, nu ezitati sa ma trageti de maneca si sa imi amintiti ca am ceva important de facut. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu