sâmbătă, 25 iulie 2015

Puiul de caine roade tot

Am crescut in viata asta cativa caini. Unora le placea sa roada lucruri de prin casa, altii erau cuminti si nu faceau prapadul pe care il face Bruno, dragul meu pui de caine adunat de la ghena de gunoi. Dupa calculele mele si ale doctoritei de la cabinetul veterinar, Bruno ar implini in jurul datei de 1 august 7 luni de viata, din care vreo 5 le-a petrecut la noi. Cinci luni in care a ros absolut tot ce a prins: pantofi, bocanci, sandale, balerini, paturi, cabluri (ultima isprava a avut loc aseara, cand mi-a ros incarcatorul de la aparatul foto, incarcator care e de tip vechi si habar nu am daca se mai gaseste pe piata), pantaloni, bluze, cuverturi, mobila, cam tot ce i-a iesit in cale. Culmea este ca are ajutoare de nadejde. Pisicutele mele, si in special cea mica, Ursula, urca pe mobila, dau cu labutele si arunca jos diverse obiecte, ca Bruno sa aiba permanent ceva de ros. In aceasta perioada e normal ca puiul de caine sa roada. I se schimba dintii si simte tot timpul nevoia de a rontai ceva. Prin magazinele de specialitate se gasesc "oase" comestibile, un fel de hrana bine presata din care sa roada in voie. Trebuie doar sa le cumparam puilor de caine si, bineinteles, sa avem grija sa nu le ratatceasca prin casa. 


Bruno al meu, pe langa faptul ca simte permanent nevoia de a roade ceva, am observat ca alege intotdeauna sa distruga lucrurile care imi apartin, mai ales in zilele in care sunt atat de ocupata incat nu reusesc sa imi fac destul timp pentru a ma juca cu el atat cat si-ar dori, adica non stop. :))) Sa nu va faceti griji. Puiul de caine roade tot ce prinde, insa aceasta situatie ia sfarsit imediat ce i se schimba dintii. Daca va ingrijiti sa aiba oase de ros (nu, nu le dati oase de animale, ci cumparati ceea ce se comercializeaza la magazinele de specialitate), cu siguranta pagubele vor fi minime. Dar si in cazul in care puiul de caine va roade lucruri prin casa, nu va suparati pe el. Este un bebelus care are nevoie de voi, care va iubeste si care va va aduce multe bucurii de-a lungul vietii lui. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu