duminică, 5 iulie 2015

Nori pe cer in luna lui cuptor (iulie)

Luna lui cuptor, cum mai este numita iulie, pare sa fie una dintre cele mai friguroase luni de vara din ultimii ani. Zi de zi e innorat, zi de zi ploua, zi de zi vad oameni imbracati de parca ar fi toamna tarzie. Unde esti tu, canicula de altadata? Unde e soarele pe care l-am asteptat intreaga iarna? Mi-e dor sa-mi fie cald, mi-e dor sa caut umbra pe sub castanii bulevardului, mi-e dor de inghetata. Da, mi-as putea cumpara oricand, insa doar gandul ca trebuie sa mananc ceva rece imi face pielea de gaina. In anii trecuti dormeam cu geamurile deschise si nu ma inveleam cu nimic in luna iulie. Acum dorm in pijamale, invelita cu patura si tot imi e rece. Cuptor, cuptor, cand ti-ai pierdut menirea? Am trecut ieri prin piata si nu am gasit nici macar un mar varatic. Oare cand le vei ajuta sa se coaca si sa ajunga la piata? Dar am gasit pe cer niste nori superbi, pe care i-am numit nori poeie atunci cand am descarcat pozele in calculator si am vazut cat de bine fusesera surprinsi de aparatul foto. Iata cum aratau ieri in Ploiesti norii de pe cer - in luna lui cuptor (iulie). 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu