miercuri, 22 iulie 2015

Mutari in Bucuresti

Toti cei care au avut vreodata nevoie sa se mute dintr-o casa in alta sau sa transporte ceva piese de mobilier dintr-un loc in altul stiu cat de greu este sa gasesti o firma serioasa care sa se ocupe de mutari in Bucuresti, care sa aiba grija la felul in care transporta obiectele altora si care sa aiba preturi rezonabile. Din acest motiv am pus acel link. Am aflat dintr-o discutie de pe facebook ca multi dintre prietenii mei care locuiesc in capitala au auzit si chiar folosit aceasta firma, asa ca am decis sa scriu pe blog despre ea pentru cei care vreidata vor avea nevoie sa se mute sau sa transporte mobilier dintr-un loc in altul. Daca dati clic pe linkul de mai sus, ajungeti pe site-ul celor de la engineermoving.ro, firma care ofera servicii profesionale de transport, mutari si depozitare in Bucuresti. Trebuie sa mai stiti si faptul ca aceasta firma este singura care se ocupa si de restaurare mobila si transport obiecte de arta, lucru care mi se pare cu adevarat important, caci tot mai multe persoane si firme se plang ca nu gasesc nicaieri compania potrivita pentru a efectua mutari in Bucuresti ale unor obiecte fragile. Ei bine, i-am gasit eu pentru voi si va voi ruga sa dati mai departe acest articol, pentru a veni in ajutorul celor interesati. Acum, legat de mutari in Bucuresti, vreau sa va povestesc ce ganduri m-au bantuit in aceasta seara. :)


Fierbe zilele acestea internetul, de cand violul de la Vaslui a readus in atentia oamenilor traumele ce marcheaza definitiv vietile victimelor unui viol. Am citit zeci, poate sute de articole si comentarii pe aceasta tema. Uneori am apludat felul in care s-a scris, alteori m-am enervat rau. Nu se poate sa ceri ca violenta sa dispara in timp ce chiar tu instigi la violenta. Am scris si eu doua articole. Credeam ca am folosit un ton moderat si ma mandream cu asta. Le-am recitit acum si mi-am dat seama ca si felul acela de a scrie poate indemna la violenta, caci omul care afla cata durere si disperare se aduna in sufletul unei tinere de 18 ani care a fost violata devine si el nervos si cauta razbunare, ori nu asta cred ca este solutia ideala pentru a scapa de necazurile respective. Acum am dat peste un alt articol in care cienva scria ca ar trebui sa trimitem la Vaslui profesori mai buni si mai motivati, judecatori incoruptibili si politisti bine preagtiti. Mie mi-a trecut prin cap in acea clipa ideea de a folosi vacantele in folosul copiilor vasluieni. Stiu, nu putem vorbi despre mutari in Bucuresti ale unui intreg judet, dar am putea lua in calcul un fel de schimb de copii pe timpul vacantei, pentru ca bucurestenii sa vada cat de greu se traieste in acea zona a tarii, iar copiii de acolo sa aiba ocazia de a cunoaste lumea civilizata si de a invata ca pot trai si altfel.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu