joi, 16 iulie 2015

Din ce mai fac oamenii bani?

Vreti sa aflati din ce mai fac oamenii bani? Poate ar trebui sa dati o fuga prin statiunile montane si sa va opriti la tarabele care par sa se darame sub greutatea multelor suveniruri expuse. Sincera sa fiu, as cheltui o avere pe ele, daca as avea acea avere. Multe dintre ele sunt de o simplitate si o frumusete incredibile. De exemplu, de la o taraba din Busteni (uyndeva pe drumul spre telecabina) eu mi-am cumparat o tablita de lemn pe care este desenat un catel si care are un mesaj haios referitor la stapanii de caini. Sora mea, mai putin zgarcita decat mine, i-a cumparat sotului ei o scrumiera din lemn lacuit. Am mers in vizita la ei si m-am ingalbenit de necaz ca eu nu m-am indurat sa dau 10 lei pentru asa ceva. E atat de frumoasa si da atat de bine pe mobila! Cum fac oamenii bani? Pai sa va spun doua cuvinte despre aceasta scrumiera, de exemplu...


Dintr-un copacel cat bratul de gros au taiat felii rotunde. Fiecare felie a fost taiata, lasand impresia ca seamana cu un diamant neregulat. I s-a dat o gaura generoasa in mijloc, a fost lacuita si gata scrumiera. 10 lei bucata. Am mai vazut scoarte de copac carora le-au fost atasate fire de lana si diverse materiale in asa fel incat sa arate a chipuri de oameni sau chiar de animale, am vazut brelocuri cu semne zodiacale, cu prenume de tot felul, cu imagini din Busteni. Am vazut o multime de lucrusoare lucrate in lemn si tare mi-au mai placut, asa cum imi plac de fiecare data cand le vad. Le-as cumpara pe toate daca mi-as permite. Dar nu imi permit, mai ales ca au pret de statiune montana. Dar sunt frumoase si chiar merita atentia noastra, fie ca vrem sa sprijinim oameni talentati, fie ca vrem sa le urmam exemplul si sa facem si noi bani din nimic(uri). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu