joi, 16 iulie 2015

Dilema existentiala

De la un timp sunt bombardata de intrebari. Eu le pun si tot eu imi raspund, insa de aceasta data raspunsurile refuza sa vina. Am o mare dilema existentiala, asa ca indraznesc sa cer sfaturi de la cititori. Dupa cum stiti deja, am in casa trei pisici. Pentru a nu plictisi cititorii de pe blogul vienela.ro, am ales sa fac un blog separat unde sa scriu despre pisici. Am facut si o pagina de facebook tot pentru a separa capra de varza. Doritorii pot da like aici pentru a urmari postarile de pe blogul de pisici. Apoi mi-am luat caine. La aproape doua luni de la momentul in care l-am cunoscut si adus acasa pe Bruno, i-am facut pagina de facebook pentru a povesti acolo despre aventurile prin care trece. Ii puteti da like aici, daca va atrage ideea, daca va place catelul meu sau daca doriti sa ma sprijiniti. Si acum ajungem la marea mea dilema existentiala: pe care blog sa povestesc despre aventurile lui Bruno? Sa mai deschid inca un blog (am deja prea multe si nu gasesc timpul necesar pentru a le ingriji asa cum se cuvine) sau sa scriu pe vienela.ro, asa cum am facut pana acum, riscand sa ii plictisesc pe cei care nu iubesc animalele sau pe cei care intra acolo pentru a citi altceva? Voi ce ma sfatuiti? Sa scriu pe blogul bun sau sa deschid alt blog pentru Aventurile lui Bruno?


Timpul in care as scrie despre Bruno este acelasi, indiferent ce blog folosesc. Altele sunt motivele pentru care ma apasa aceasta dilema. Daca scriu pe vienela.ro, dupa un timp imi va creste cu siguranta traficul, dar risc sa pierd o parte din cititorii care mi-au fost fideli pana acum. Daca deschid un blog nou, va fi greu de ridicat, deci va trebui sa muncesc mult pentru a-l face cunoscut si pentru ca motoarele de cautare sa il priveasca cu ochi buni. Avntajul ar fi ca acel blog va aduce numai si numai oameni interesati de orice are legatura cu cainii. Voi ce spuneti? Blog nou sau povesti scrise pe vienela.ro?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu