marți, 21 iulie 2015

Despre Lucky Studio

Despre Lucky Studio nu stiam mare lucru, dupa cum nu stiu nici despre alte studiouri de acest gen. Mi-a iesit in cale pe facebook un articol scris de un coleg blogger si curiozitatea m-a impins sa dau clic, sa intru si sa citesc respectivul articol. Scria acolo colegul meu despre tot felul de avantaje pe care le au femeile care aleg (de bunavoie, retineti, nu amenintate, nu intimidate, nu pacalite, nu violate) sa lucreze in acest domeniu, scria despre lucky studio cum face angajarile, ce conditii le ofera angajatelor, despre dreptul la intimitate, la protectie, la tot ceea ce este necesar intr-un domeniu atat de sensibil. M-am trezit spunandu-mi in gand ca tare mi-as dori ca in toate domeniile de activitate din aceasta tara conditiile sa fie atat de bune, angajatii atat de respectati si toate acele avantaje chiar sa existe si pentru alte grupe de angajati, nu doar pentru fetele care aleg sa faca videochat intr-un studio absolut legal, din cate inteleg. 


Tot in articolul scris de colegul meu blogger am citit ca angajatele au salarii foarte mari, lucru care rar se mai intampla in alte domenii de activitate din tara noastra. Desigur, nu este o munca pentru oricine si nu oricine poate face asa ceva, dar atata timp cat exista cadru legal, cat nimeni nu sileste pe nimeni la nimic si cat exista posibilitatea ca orice angajata sa se poata opri imediat daca i se pare ca acest job nu este potrivit pentru ea, totul este cat se poate de ok. Bineinteles ca cele mai multe dintre persoanele care aleg sa faca videochat oriunde in lume sau special la Lucky Studio se feresc sa vorbeasca lumii despre asta, pentru ca lumea condamna chiar si cand nu stie exact ce anume se petrece intr-un studio. Nici eu nu eram chiar lamurita pana cand nu am citit la colegul meu blogger cateva detalii despre felul in care fetele sunt coafate si machiate inainte de a intra la serviciu, despre curatenia care domneste in studio, despre camerele video performante pe care le folosesc, despre conversatiile inteligente pe care le poarta cu clienti din intreaga lume (stiti ca este necesara cunoasterea unei limbi de circulatie internationala si, desigur, cunostinte din cat mai multe domenii de interes general, pentru ca altfel conversatiile nu pot avea loc?), despre o multime de alte beneficii pe care aceste persoane le primesc la locul de munca. 

Mi-am spus atunci in gand ca inteleg mai bine de ce la un studio cum este Lucky Studio se angajeaza fete tinere, in general studente care vor sa isi rotunjeasca veniturile, sa fie independente, sa invete perfect limba engleza, sa isi imbogateasca cunostintele de cultura generala, sa converseze cu oameni din intreaga lume si mai tarziu, cand le va conveni, sa poata iesi din acest domeniu de activitate fara ca cineva sa stie ca au lucrat acolo. M-am intrebat cand se va intampla ca si angajatii din alte domenii sa se poata bucura de atatea avantaje si sa poate fi multumiti de rezultatele muncii. Nu voi pune link spre articolul scris de colegul meu blogger, dar daca vreti sa aflati mai multe despre Lucky Studio, puteti intra pe linkul de sus, din primul paragraf al acestui articol. Mi-ar placea ca intr-o zi sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie si sa vedem cum ar arata o brutarie sau un atelier de reparatii auto daca angajatii ar avea conditiile pe care le au femeile angajate la acest studio. :)




9 comentarii:

  1. este grozav sa lucrezi in videochat..imi place sa fac cv ce nu am crezut ca voi face, dar ma descurc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cumparaturi exact ca fetele din imagini mi-ar placea sa fac..oare am sansa asta daca voi alege videochatu ca job?

    RăspundețiȘtergere
  3. uui..niciodata nu m-as fi gandit ca vom ajunge un popor atat de deschis la asta..dar iata ca in ziua de azi, multe femei aleg a fi model de videochat.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-ar tenta sa aleg asta pt viitorul meu. am absolvit liceul si vreaubanii meu, sa fiu independenta..

    RăspundețiȘtergere
  5. pai ai toate sansele sa faci asta, daca alegi lucky studio iasi.

    RăspundețiȘtergere
  6. asa este..realizarile mari se fac cu pasi mari, risti si castigi

    RăspundețiȘtergere
  7. uuh..multumesc..chiar asa vrea sa fac asta in viata, desi nu e o alegere chiar atat de simpla

    RăspundețiȘtergere
  8. fetelor, videochatu e o alegere la fel ca toate celelalte..

    RăspundețiȘtergere
  9. am putea afla mai multe despre videochat si despre lucky studio de pe acl blog din articol ;)

    RăspundețiȘtergere