vineri, 3 iulie 2015

CargoTrack si monitorizare flota

Cand am intrat in blogosfera am ales sa fiu reprezentata de numele iubesc viata. Dupa mai bine de trei ani de cand ma invart pe aici imi vine uneori sa strig ca iubesc limba romana, desi nu o stapanesc foarte bine. Scriam candva despre cuvantul mustang. Ador acest cuvant, ador toate imaginile ce mi se deruleaza prin fata ochilor atunci cand il citesc sau il pronunt. La fel mi se intampla si cand intalnesc cuvantul flota. Imi vine sa le multumesc celor care au avut ideea de a-l folosi si cand vine vorba despre masini, nu doar despre vapoare. Nu vi se pare ca suna melodios cuvantul flota, chiar si inclus intr-o propozitie de genul: Unii au ales CargoTrack si monitorizare flota a devenit parte din beneficiile companiei? Eu asa am senzatia. Cu toate astea, nu ma pot abtine sa nu zambesc unui gand ghidus. Voi va dati seama ca apeland la serviciile si produsele CargoTrack nici o firma nu va mai fi in pericol sa isi piarda flota, ca va sti in fiecare clipa unde se afla fiecare vehicul si cu ce se ocupa conducatorul auto in timpul serviciului? Pai daca si flota tarii ar fi fost bine monitorizata la vremea sa, cu totul alta ar fi fost situatia, nu?

Care sunt avantajele utilizarii produselor si serviciilor CargoTrack de monitorizare a flotei? Voi enumera imediat cateva dintre ele pentru ca doritorii sa stie ce li se ofera daca intra pe linkul de mai sus si vor sa se inscrie pe plotforma cargotrack. Vizualizarea pozitiei vehiculelor in orice moment al zilei (si al noptii, desigur), gestionarea cu mare eficienta a rutelor, gestionarea timpilor de conducere si a timpilor de stationare (ati avut vreodata ocazia de a discuta cu un sofer de cursa lunga? daca raspunsul este nu, va sfatuiesc sa o faceti; veti avea ocazia de a auzi povesti incredibile), stabilirea de trasee si urmarirea in timp real a deviatiilor, evidenta nivelului de combustibili (adio furturi de motorina, dragi soferi de camioane), monitorizarea activitatii soferilor (mult timp aceasta meserie a avut libertatea ei, o libertate foarte prost inteleasa de catre unii angajati, care considerau ca vehiculul, timpul si motorina le apartine), comunicarea in timp real cu soferii pentru a afla problemele si pentru a gasi cele mai bune solutii de rezolvare a problemelor aparute pe parcurs. 

In plus, companiile care doresc monitorizarea flotei cu ajutorul produselor si serviciilor CargoTrack vor avea ocazia de a primi si pastra rapoarte complete vor avea la dispozitie cele mai noi instrumente pentru a-si putea gestiona cum se cuvine resursele si pentru a putea intocmi acte asa cum cere legislatia in vigoare. Din cate am inteles, daca va inregistrati pe platforma cargotrack puteti beneficia de ajutorul unor dispeceri pentru diverse probleme si verificari, indiferent de ora din zi sau din noapte la care le solicitati serviciile. Va voi ruga sa reveniti si la acest articol si sa imi spuneti intr-un comentariu cum vi s-a parut experienta cu CargoTrack si daca ati fi dispusi sa le recomandati si altora produsele si serviciile. 

Pe cei care nu au treaba cu CargoTrack vreau sa ii intreb cum li se pare cuvantul flota si daca il considera potrivit in acest context. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu