marți, 21 iulie 2015

Cablul de net

Ma cauta nepotul meu pe facebook, agitat ca nu reuseste sa ia legatura cu varul sau. Insistenta lui ma agita si pe mine. Ce o fi patit si ce treaba are cu baiatul meu? A, nimic important pentru voi, vine repede raspunsul. Am nevoie de un cablu de net. Aha. Diseara, cand se intoarce Ionut acasa. Nu, imi trebuie acum, insista nepotul. Am o multime de cabluri prin casa, dar nu stiu exact unde sunt ascunse si nu stiu cum arata un cablu de net. Cauta pe net, imi trimite poza. Caut si eu prin casa, gasesc un cablu cu capete parca identice, cu cleme de plastic, cum imi spusese nepotul. Fac poze, trimit. Pare sa fie, zice el. Dar nu poate veni sa il ia, ca are treaba. Nici eu nu pot iesi, ca am treaba. Pica pe sora mea sa vina. Il vede, il ia, desi nici una dintre noi nu are habar daca firul ala negru e cablu de net sau e cablu de pus in baie, sa aseze gospodinele rufe la uscat. :)))))) Acum astept verdictul nepotului si sper ca baiatul meu sa nu se crizeze ca am dat un cablu care ii trebuia. VOi ce spuneti, asta e cablu de net sau altceva? :)))

Da, nepotul spune ca era exact ce ii trebuia, cablu de internet. :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu