sâmbătă, 23 mai 2015

Statuie pe bulevardul castanilor din Ploiesti

Am trecut de mii de ori pe langa aceasta statuie amplasata pe bulevardul castanilor din Ploiesti. Nu i-am acordat importanta. Mult timp nici macar nu m-am obosit sa ma intreb ce vrea sa reprezinte. Adevarul adevarat este ca abia zilele trecute, cand m-am decis sa o fotografiez, mi-am pus intrebari in legatura cu ea, insa eram foarte grabita si nu m-am putut opri sa caut raspunsurile. Sper sa o pot face in perioada urmatoare, daca mai ajung prin zona. Pana atunci, iata lucrarea despre care va vorbeam. Mi-ar placea sa imi spuneti ce parere aveti de ea... Poate ca data viitoare imi voi aminti si voi incerca sa o pozez dintr-un alt unghi, caci i-am stricat tot farmecul cand am surprins in spatele ei cladirea aceea urata, in loc sa fi pozat copacul cu frunze rosii care se intrezareste in partea dreapta. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu