miercuri, 20 mai 2015

Pasiunea pentru fotografie

Pana unde poate merge pasiunea pentru fotografie? Observ ca ma acapareaza tot mai tare, desi am un aparat foto vechi, destul de obosit si timpul liber imi este cu adevarat limitat. Cum ar fi fost daca aveam un aparat de fotografiat performant? As mai fi intrat in casa? V-am spus oare ca m-am obisnuit sa iau aparatul foto cu mine si daca merg sa cumpar paine sau nisip pentru pisicute? Nu se stie niciodata ce iti iese in cale si e bine sa fi pregatit, ca sa nu regreti mai tarziu, nu? Ma uit prin pozele descarcate in calculator si ma minunez de gandurile care mi-au trecut prin cap uneori. Ce anume m-a impins sa pozez o piatra sau o panseluta care statea stinghera in mijlocul unei gradini, un mugurel cazut din pom sau niste mormoloci? 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu