duminică, 24 mai 2015

Mobila noua in casa veche

Din senin, in timp ce sotul meu zugravea in dormitor, iar eu il asistam, discutia a alunecat spre obiectele de mobilier pe care le avem si mai apoi spre cele la care visam. Dupa cum stiu deja cei care ma citesc de mult timp, eu tare mi-as dori o biblioteca "altfel", una care sa imi bucure ochiul si sa atraga atentia nu doar prin cartile mai mult sau mai putin ordonate pe rafturile sale, ci si prin design. Asa am ajuns sa cautam pe pinterest modele deosebite de biblioteca, asa am gasit una care s-ar potrivi nevoilor pe care le avem acum, chiar daca nu este fix ce gandeam eu inainte de a vedea acest model. Visam la ceva neregulat, caci sunt satula pana peste cap de simetrie. Dar acest model simplu, care are o multime de spatii unde pisicutele mele sa se joace, m-a cucerit si m-a facut sa vrea neaparat sa asez mobila noua in casa veche. Ieri am dat o fuga la socri mei. Stiam ca au in pod niste materiale care s-ar potrivi. De maine incepem sa lucram la biblioteca si sper ca manutele noastre, desi nepricepute, sa poata scoate ceva dragut si care sa semene cu biblioteca din poza gasita pe pinterest. Daca ne vine pana maine vreo idee, poare reusim sa imbinam vechea mea dorinta cu cea noua, sa scoatem un model usor neregulat cu treptele de care sper sa se bucure pisicile mele. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu