duminică, 4 ianuarie 2015

Dupa fapta si rasplata

Spuneam zilele trecute ca mi-am pierdut multe ore din viata incercand sa ii ajut pe altii, fie ca aveau nevoie de sfaturi legate de blogging, fie ca se plictiseau sau aveau probleme reale ce se cereau rezolvate. Unii dintre "prietenii" mei de pe facebook sigur nu au citit acel articol sau au crezut ca nu este nimic serios, drept pentru care continua sa ma frece la icre cu mesaje private carora eu nu le mai raspund. Am de gand chiar sa ii scot din lista, daca nu se vor opri si nu vor intelege ca viata mea nu le apartine, la fel cum nu le apartine nici timpul meu. 

Altii, mai cu mot decat ceilalti, mi-au frecat ridichea de zeci de ori anul trecut, tot incercand sa afle una si alta despre blogging. Le-am raspuns mereu cu rabdare, ca asa sunt eu, fata buna, ba chiar le-am dat si sfaturi necerute, convinsa fiind ca este loc pentru toti in blogosfera si ca ar putea castiga si ei bani, asa cum castig si eu.
O parte dintre ei mi-au fost recunoscatori, mi-au asezat linkul la ei in blogroll, m-au recomandat, mi-au multumit si mi-au dovedit ca au invatat cate ceva din ceea ce le-am spus.

A mai ramas o parte... Una care ma deranjeaza tare... Au fost persoane de care pur si simplu nu reuseam sa mai scap, persoane care nici nu aflau bine raspunsul la o intrebare ca sareau imediat cu alte doua intrebari. Calma in continuare, le-am raspuns detaliat, mi-am pierdut timp studiind problemele pe care le intampinau, ca sa le pot da cel mai bun raspuns posibil, ba chiar am deranjat si alte persoane, ca sa ma asigur ca sfaturile mele erau pertinente si se potriveau. Care a fost urmarea?

Aceste persoane nu doar ca nu au apreciat deranjul meu, dar mai fac si pe cunoscatoarele acum, ba chiar considera ca majoritatea celor ce s-au deranjat sa le raspunda le-au dat sfaturi mincinoase, gresite sau ca le-au tras de limba, de parca un blogger care deja face bani frumosi in online ar avea nevoie de sfaturi de la incepatori. Ma simt de parca cineva mi-ar fi sters de pe ceas cateva ore si ar fi inlocuit golul cu o galeata de vopsea neagra. Dupa fapta si rasplata sau facerea de bine e...

3 comentarii:

  1. imi cer scuze daca v-am deranjat,daca credeti ca va deranjez si va ''stresez ''ma puteti scoate din lista,nu vreau sa va creez probleme...asa e viata personala e mai importanta..si nu am dreptul sa va deranjez de fiecare data cand am probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, sa nu te gandesti vreo clipa ca ar fi vorba de tine. Stai linistita! :*

      Ștergere
  2. Chiar ma gandeam sa zic,cu facerea de bine,dar ai specificat tu.Numai bine draga mea!

    RăspundețiȘtergere