joi, 15 ianuarie 2015

De la gluma la treburi serioase

Nu mi-as fi imaginat niciodata ca de la o gluma facuta intr-o zi de plictiseala maxima as putea ajunge sa descopar ca pisicile chiar au cucerit internetul, mai ales de cand au si blog de pisici si cu aceasta ocazie sa incerc sa trec la treburi serioase. Sunt tot mai incantata de ideea mea, de felul in care am aranjat noul blog, de succesul pe care presimt ca il va avea, daca voi gasi destul timp si destula energie pentru a ma ocupa si de el. Da, stiu, nu imi va folosi la nimic, insa imi place ideea de a povesti despre pisicutele mele, dar si despre cele pe care le gasesc seara prin cartier, cand ies cu punga de bobite sa le hranesc. 


Cumva, imi dau seama ca ideea de a le face pisicilor blog mocnea de mult in capul meu, dar probabil astepta momentul potrivit, cand as fi avut timp, chef si energie sa ma ocup de asa ceva. Acum fug inapoi la treburile de zi cu zi, cu promisiunea ca mai pe seara sa ma intorc la blogul de pisici, sa mai povestesc cate ceva despre noile lor aventuri. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu