marți, 25 noiembrie 2014

Magazin de vanzari piese de mobilier

De-a lungul vremii am tot cumparat cate una sau mai multe piese de mobilier, dupa nevoi si dorinte, insa rar mi s-a intamplat sa fiu pe deplin multumita de vreo piesa. Ori sunt eu prea pretentioasa, ori fabricantii e greu sa aiba viziune, sa isi dea seama exact care ar putea fi necesatitatile celor ce cumpara mobila. Uneori nici macar eu nu imi dadeam seama de la inceput care imi vor fi nevoile si care vor fi neplacerile de care ma voi lovi cumparand o anumita piesa de mobilier. Probabil stiti si voi cum e momentul acela cand, ajunsi cu mobila acasa, descoperiti ca una dintre piese nu se potriveste perfect pe un perete, nu are destule sertare, are o balama care scartaie, un raft care agata sau cine mai stie ce. In acele clipe iti vine sa te bati singur si sa te intrebi ce a fost in capul tau cand ai spus ca este fix ceea ce iti trebuie.

Sigur, mi s-a intamplat sa traiesc si reversul, adica sa cumpar mobila pentru ca imi era necesara si, odata ajunsa acasa, sa descopar ca era mai frumoasa si mai functionala decat imi paruse in magazin, insa mai rar, trebuie sa recunosc. Din acest motiv unul dintre vecinii mei spune ca el si-a cumparat manuale si scule pentru a-si face singur mobila, asa cum ii place si cum are nevoie. Din pacate, nu toti avem talent, timp, rabdare si chef sa masuram, sa taiem, sa asamblam pentru a obtine mobila asa cum este cea de pe site-ul 
www.vanzarimobilier.ro/. De fapt, sotul meu spune ca, oricat te-ai stradui acasa si orice fel de scule ai avea, niciodata nu vei reusi sa faci ceea ce poate face o echipa de profesionisti intr-un atelier dotat cu tot ce trebuie.

Imi intrase in cap, acum ceva vreme, sa imi pun baietii (sotul si copilul) sa faca pentru sufragerie ceva mobila moderna, asa cum vazusem eu prin revistele de specialitate si pe site-ul vanzarimobilier.ro. Cand m-au auzit, au dat ochii peste cap si au inceput sa rada. Nu avem materiale, nu avem sculele necesare si, mai presus de orice, nici unul dintre noi nu se pricepe la asa ceva. Cum mi-as putea eu imagina ca ei ar putea fi capabili sa scoata din manutele lor mobilier de living, de bucatarie sau chiar si o simpla masa de cafea? Ce, ei sunt vrajitori? m-au intrebat uluiti. Am tacut, am mai gandit putin si mi-am spus ca trebuie sa pun bani deoparte, sa imi pot comanda ceea ce imi place de la cei care se ocupa de vanzari mobilier, ca in speranta baietilor mei, raman in casa cu mobila de zestre, in loc sa am ceva modern, cu design futurist. 

Am intrat iar pe site-ul acela, iar am studiat mobilierul si ofertele pe care le au, iar am facut socoteli si, intr-un final, am ajuns la concluzia ca visam cand imi imaginam ca baietii mei (sau oricare alti baieti) ar putea lucra cu atata migala pentru a scoate pe piata, la vanzare, cel mai frumos si elegant mobilier. Si daca nu ma credeti pe mine, intrati si voi pe site-ul vanzarimobilier.ro si admirati produsele. Sunt convinsa ca imi veti da dreptate si ca va veti dori cate ceva de pe acolo. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu