joi, 20 noiembrie 2014

Cum cuceresti fata? Citind carti de psihologie!

Demult, pe vremea cand nu exista internetul, iar subiectele de conversatie nu puteau fi luate de pe youtube sau facebook, baietii aveau sarcina ingrata de a cuceri fetele cu propriile resurse. Unii erau mai norocosi si reuseau sa cucereasca orice fata ar fi dorit, altii mai putin, ca sa fiu blanda in exprimare. Cum se poate cuceri o fata? se intreaba astazi, ca si altadata, multi baieti. Poate veti crede ca este o gluma, dar chiar puteti cuceri fete citind carti de psihologie. O carte de psihologie va scoate in evidenta aspecte de care omul, in general, nu este constient sau dispus sa le acorde importanta, iar asta este o greseala de care profita baietii isteti, cei care vor sa cunoasca si sa cucereasca fetele, sa se bucure de zile senine alaturi de ele. Sa va dau un exemplu, scos la lumina din vremuri de demult...


In cartierul unde am copilarit si unde mi-am petrecut adolescenta locuia un baiat. Nu era nici mai frumos, nici mai urat ca altii. Nu era nici mai bogat, nici mai sarac decat altii. Cu toate astea, despre el spuneau fetele ca "il are pe vino-ncoace". El era cel care putea fi vazut zilnic la bratul altei fete. Era cuceritorul prin excelenta, era baiatul care putea cuceri orice fata, era cel pe care toate il visau. Ma veti intreba cum reusea. Ei bine, baiatul era o adevarata enciclopedie si stia sa jongleze cu vorbele in asa fel incat sa dea pe spate orice fata. Citise foarte mult in viata lui si continua sa citeasca. Cu cat crestea, cu atat era mai interesat de carti de  psihologie, de sufletul si mintea umana, de reactiile oamenilor si de motivatiile lor. 

Citind carti de psihologie, invata foarte multe lucruri despre gandirea fetelor, despre felul in care ele ar putea reactiona in diverse situatii, despre comportamentul si atitudinea fetelor, despre dezvoltarea afectiva si sociala. Stiind toate astea, clar avea un mare avantaj fata de ceilalti baieti din cartier si, implicit, in fata fetelor care erau intotdeauna impresionate de felul in care le aborda si de subiectele pe care alegea sa le dezbata in prezenta lor. Am fost foarte buna prietena cu acest baiat. De la el am invatat extrem de multe lucruri, de la el am capatat obisnuinta de a citi si altceva decat romane de dragoste sau ziare de scandal. La ce mi-a folosit acest lucru? La ce credeti, dragi baieti, ca foloseste cititul? La ce credeti ca sunt bune cartile de psihologie?

Daca tot nu intuiti raspunsul, va ajut din nou. Citind carti de psihologie, mi-am dezvoltat vocabularul, am invatat sa cunosc oamenii, sa le intuiesc nevoile si dorintele, sa ii inteleg si sa empatizez cu ei in aproape orice situatie. Puteti face si voi acelasi lucru, daca ati ajuns aici punand intrebarea "cum poti sa cuceresti o fata?". Secretul este sa intelegi ce vrea fata de la tine si de la viata, sa ii intelegi nevoile, dorintele, aspiratiile, visurile, temperamentul, cam tot ceea ce tine de psihicul omului si, in particular, al femeii moderne. Asadar, daca iti doresti sa cuceresti o fata/femeie, primul pas este sa comanzi si sa citesti carti de psihologie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu