duminică, 23 noiembrie 2014

Cum aleg bijuteria de argint

S-a intamplat anul acesta sa particip la un concurs in blogosfera si am avut norocul de a castiga, printre altele, un foarte frumos inel, cu care am reusit sa imi fac invidioase toate prietenele. Avea un model deosebit, avea un aspect inedit si parea, la o prima vedere, mai mult decat rezistent. L-am tinut in cutia de bijuterii pana in ziua cand a trebuit sa merg la o petrecere. Il pastram "de bun", cum s-ar spune. Ma bucurase faptul ca nu avea capatele unite, iar acum tocmai acest lucru imi strica petrecerea. Fiind lasat liber, in asa fel incat sa se potriveasca pe orice deget, inelul meu, facut dintr-un material casant, a plesnit fara drept de replica de cum am tras putin de el, pentru a-l largi. Am ramas cu doar jumatati de inel in mana, uimita si infuriata peste masura.

Acela a fost momentul in care mi-am promis ca nu mai cumpar in viata mea bijuterii confectionate oricat de frumos, dar din materiale de provenienta necunoscuta, despre al caror grad de rezistenta nu il cunosc. Mi-am dorit mereu sa am in casa o intreaga colectie de bijuterii de argint, bijuterii tinute in cutii elegante,
asa cum mi-am imaginat ori de cate ori am citit prin carti despre doamnele de altadata. Rafinamentul unei bijuterii de argint este incontestabil si asta inca din cele mai vechi timpuri, dovada fiind multele relicve gasite de catre arheologi si expuse in muzeele din intreaga lume. Cumva, bijuteriile de argint reusesc sa ignore timpul ce trece, sa ramana in trend indiferent de secol, de zona geografica sau de tendintele in moda. 

Cunosc un magazin online unde femeile (dar nu numai) pot gasi orice fel de bijuterie din argint si-ar dori: pandative, inele, bratari, margele, brose, lantisoare, toate din argint si toate foarte frumos lucrate, la preturi extrem de mici. Sa luam, de exemplu, categoria cercei de pe site-ul cu pricina, lafemmecoquette.ro. Aici puteti gasi atat cercei clasici, de o eleganta rara, al caror model nu se demodeaza niciodata, cum sunt cerceii Camme din argint (cu argint 92,5 %), sidef, decorati cu marcasite, ce se livreaza cumparatorului in cutiuta cadou, insotiti de certificat de garantie si calitate. De ce sa porti bijuterii de plastic, de carpa, de cine stie ce material care provoaca alergii sau se degradeaza rapid, cand cerceii din argint sunt atat de placuti ochiului si atat de rezistenti?


Acelasi lucru as putea spune si despre cerceii cu perle, cu cristale, cu zirconia sau lemn, toti de o calitate ireprosabila, cu o lucratura de o finete rara, mereu moderni si ieftini, insa aleg sa le spun femeilor ca pe acest site pot gasi si inele minunate, asa cum este cel cu model abstract pe care doresc eu sa mi-l comand inainte de sarbatori. Va rog sa priviti ce lucratura delicata, ce model deosebit, ce material bine finisat are inelul ales de mine si sa imi spuneti, privindu-ma in ochi, ca nu ma invidiati. :) Ce femei nu ar fi mandra sa poarte acest inel la o petrecere selecta, la o intalnire (fie ea de amor sau de afaceri), la teatru sau chiar in viata de zi cu zi?


Daca ma veti intreba pe mine cum imi aleg bijutria de argint, va voi raspunde in cateva cuvinte: imi las sufletul sa aleaga dupa model, adica bijuteria pe care ochiul meu avid de frumos se opreste va fi cea pe care o voi prefera. Aleg bijuteria de argint in functie de nevoia pe care o am: daca vreau ceva pentru o petrecere deosebita (o sindrofie, o nunta, un vernisaj, o lansare de carte...), cu siguranta ma uit dupa modele clasice, caci ele dau eleganta tinutei, in ansamblu. Daca vreau bijuteria de argint pentru la mare, la strand, la intalnirile cu prietenele, imi aleg bijuterii de argint cu design modern, asa cum este acest lantisor din argint cu puritate de 92,5 %.


Voua vreau sa va spun ca, indiferent cum, de ce si ce fel de bijuterii de argint alegeti, important este sa le cumparati pe cele care va plac voua, nu pentru a face altora impresie. Si nu uitati sa le purtati cu gratie, asa cum merita toate bijuteriile si in special bratari argint femei. Mai multe detalii despre argint gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu