marți, 9 septembrie 2014

Trusa biti si rotitele gandirii

In aceasta dimineata senina de septembrie, unul dintre bloggeri cu care sunt prietena a organizat ad-hoc un soi de blogmeet virtual pe facebook. Initial am crezut ca va sterge rapid conversatia, caci fusese o greseala, insa ne-am trezit glumind si discutand, chiar daca cei mai mult erau la serviciu si sustineau cu tarie ca au treaba. Adevarul este ca tare greu poti supraveghea sutele de prieteni virtuali adunati pe acea retea de socializare, motiv pentru care unii au sugerat ca ideal ar fi sa dispunem de Lincos trusa biti, trusa cu care sa deschidem porti inchise, sa verificam circuite ale materiei cenusii, sa punem la cale desurubari de neuroni si insurubari perfecte in blogosfera. Usor de spus cand ai la indemana o trusa buna, cu care sa iti faci treaba, nu-i asa?

Dar cum se descurca cei care nu dispun de trusa potrivita,
la momentul potrivit? V-ati intrebat vreodata? Pentru a fi sincera pana la capat, va voi spune ca nici prin cap nu mi-a trecut pana in aceasta dimineata sa ma gandesc la felul in care isi pun altii masina mintii in functiune, care sunt rotitele ce se invart atunci cand oamenii gandesc profund, ce mecanisme poate deschide sau repara o trusa biti de buna calitate, daca este folosita asa cum trebuie. Nu stiam eu prea bine nici ce este aceea o trusa biti, sa stiti. Totusi, ca sa nu ingreunez conversatia si sa nu par chiar nestiutoare in fata colegilor mei, am ales sa dau o cautare prin imperiul marelui imparat google, inteleptul satului, cel care le stie pe toate cele inventate pana acum, de la facerea lumii.

M-am teleportat direct la imaginile google, sperand sa gasesc si sa inteleg ce este cu acea trusa despre care vorbeau in parabole colegii mei bloggeri. Ei bine, am gasit un soi de valijoara plina de chestii frumos aliniate, insa ochii mei obositi si totala mea nepricepere in treburile de barbat m-au facut sa raman o clipa blocata, caci nu imi puteam da seama exact ce erau acele tuburi, chei, surubelnite, gloante sau ce mama lor am mai vazut. Sotul meu dormea si inca mai doarme, caci azi-noapte a ajuns la urgente cu o masea care si-a depasit atributiile si s-a umflat peste masura si peste ochi. Baiatul meu nu este acasa si chiar de ar fi fost tare ma tem ca nu ma putea ajuta. Asadar, ma uit la trusa biti precum mata in calendar sau vitelul la poarta noua. 

Inteleg ca sunt ceva scule acolo, inteleg ca e musai ca orice barbat sa dispuna de o asemenea trusa, dar ce poate face cu ea inca nu mi-e clar. Sa depun efortul de a continua cautarile mi se pare prea mult, tinand cont de faptul ca in acest moment masina nu am, prin casa nu s-a mai defectat nimic, iar rotitele din capul meu functioneaza perfect cu cafea si tigari. Totusi, daca printre cititorii mei exista cineva care imi poate lamuri acest aspect, ii voi ramane vesnic indatorata. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu