luni, 1 septembrie 2014

Poveste despre piese auto tuning

Imi soptise candva o pisicuta ca piesele auto se comanda online. De unde stia, cred ca va puteti imagina, daca nu ati stat geana pe povestile scrise de mine. Isi incalzise odata blanita in adapostul oferit de o masina parcata in fata blocului si reusise sa auda o intreaga discutie intre doi pasionati de automobile, din care unul parea neincrezator, iar celalalt incerca sa il convinga de avantajul oferit la comandarea pieselor auto online. Povestea este doar pe jumatate imaginata, dar nu vreau sa va stric placerea, asa ca nu va voi spune care parte este neintamplata, cea cu pisicuta sau cea cu discutia dintre soferi... :)

Astazi ma batea gandul sa incerc o noua poveste, una spusa poate din punctul de vedere al unei piese auto oarecare. Ma simt inca obosita, dar ideea este acolo, in cap, la dospit, si in curand presimt ca se va concretiza si ca le voi putea oferi cititorilor mei o harta a drumului parcurs de, sa spunem, un filtru de ulei, de cand a iesit de pe poarta fabricii si pana cand a ajuns in masina unui barbat ce si-a comandat piese auto online
sau chiar pana la momentul in care a reusit sa ofere un strop de caldura unei pisicute infrigurate si speriate. 

Stiu, nu pare sa fie cine stie ce poveste, insa uneori sunt tare increzuta si traiesc cu impresia ca pot scoate ceva dragut din cate o idee creata, aparuta din senin. Nu ma pricep eu prea bine la piesele auto, desi am stricat cateva in viata asta (sau tocmai acesta este motivul pentru care le-am stricat?), asa ca voi avea nevoie de un strop de documentare, daca vreau sa scot o poveste interesanta si (macar) partial educativa sin gandurile ce ma framanta in aceasta seara. Ma gandesc si la faptul ca un filtru de ulei, desi mereu mi s-a parut ca arata spectaculos, nu ar fi la fel de atragator in poveste precum o piesa folosita la tunning, de exemplu. 

Deja ma gandesc la site-urile ce comercializeaza piese auto si ma intreb care ar fi cel mai potrivit pentru includerea lui in povestea mea. Caut, caut, si dau peste Angel Eyes. Numele acesta imi atrage atentia si ma provoaca. Oare la ce se refera? Vad ceva detalii despre Kit pentru montaj instalatie electrica pentru art. LAM09956 ( neoane Angel-Eyes pentru BMW E46), compus din cabluri si relee, iar mai jos o trimitere spre pagina unde pot fi gasite diverse faruri tuning. Uite ceva despre care as putea scrie candva o poveste, imi spun in gand...



Tuning Auto - MotorVip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu