luni, 1 septembrie 2014

Nascuta pe Pamant, in septembrie

Chiar asa! Sunt nascuta pe Pamant, in septembrie. Unii se vor repezi sa spuna ca sunt nascuta in zodia fecioarei, altii ca am nimerit secolul gresit pentru a ma naste pe pamant. Unii vor spune ca nu aveam unde altundeva sa ma nasc, altii ma vor invidia pentru presupusele calitati ale persoanelor nascute in aceasta frumoasa luna de toamna. Probabil fiecare va avea, macar partial, dreptate... Ceea ce nu vor stii ei este faptul ca mi-as dori ca patronul/patronii unei anumite edituri de pe la noi sa ma infieze, macar pentru luna aceasta. Sau sa imi ofere un cadou la care visez de mult, asa, ca pe un semn ca sarbatoritii lunii septembrie merita ceva in plus fata de altii. :-P

Ce este asa special la aceasta editura? Nimic in plus fata de toate SF-urile pe care mi le-am dorit vreodata!!! Spuneam pe undeva (greu mai e sa ai 5 bloguri, te ratacesti printre ele) ca il iubesc pe Orson Scott Card, iubesc fiecare cuvant pe care l-a scris vreodata, chiar si pe cele inca necitite. Problema este ca mereu am altceva de facut cu banii, mereu superofertele existente la Nemira
ma prind cu prea putini bani in casa, mereu e ceva ce imi da planurile pste cap. De exemplu, pentru cei nascuti in luna septembrie, cele mai multe carti pot fi achizitionate la jumatate de pret, iar transportul este gratuit.

Nemira

Sa le spuna cineva celor de la editura ca vreau sa fiu infiata, sa ma numesc, macar pentru o zi, Vienela Nemira... :))) De ce spun ca sunt nascuta pe Pamant? Pentru ca aceasta serie scrisa de Orson Scott Card ma innebuneste si ma face sa visez noaptea gramezi de bani... :)))
Update 1 septembrie 2016. Editura inca mai are oferte, daca doriti sa achizitionati carti bune. Eu mi-am asezat intre timp seria dorita (si multe altele) in biblioteca, ceea ce va doresc si voua!

Un comentariu: