joi, 25 septembrie 2014

Experienta mea de mama

M-am trezit in aceasta dimineata (aproape de pranz) cu un gand ce ma tot intepa, nerabdator sa afle un raspuns concret: de ce oare, avand cinci bloguri, scriind de aproape trei ani in online si, mai ales, fiind mama, nu mi-a trecut pana acum prin cap sa vorbesc clar despre experientele mele si ale copilului, despre cum vad eu lucrurile cand vine vorba despre educarea copilului prin joaca

Vezi aici lista cu cele mai bune idei cadouri copii

Se dau experti pana si cei care nu au copii, nu au terminat scoli care sa aiba legatura cu acest domeniu, nu au tinut in viata lor un copil in brate si nu s-au jucat cu un copil de pe vremea cand aveau 12 ani. De ce nu as scrie ceea ce am trait, ca altii sa poata alege ceea ce a fost bun in experienta mea de mama? 

Sigur, am de gand sa incerc sa scriu despre experiente de tot felul, nu numai despre educarea copilului prin joaca. Meseria de parinte, solicitanta si extraordinar de frumoasa, este poate cea mai grea meserie din lume, caci nimeni nu te poate invata cum sa reactionezi in situatii neprevazute, cum sa alegi calea cea mai buna pentru a-ti educa puiul, stiut fiind faptul ca fiecare copil are propria personalitate. 

Nu intotdeauna am procedat bine, nu tot ce am facut i-a fost de folos copilului meu. Din toate aceste motive imi doresc sa impartasesc ceea ce stiu cu altii, pentru a le fi de folos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu