vineri, 19 septembrie 2014

De ce ai vrea sa atragi atentia?

De ce ai vrea sa atragi atentia asupra ta pe un blog unde stii deja ca oamenii sunt rautaciosi, ca li se permite sa se jigneasca unii pe altii si ca se aduna in haita pentru a ataca orice nou venit? Pentru trafic, pentru a spune lumii ca existi sau pentru ca ai ceva de spus despre acel subiect. Cum ultima cade imediat ce studiezi comentariile, raman celelalte doua variante. Am in draft un articol despre traficul pe blog, articol programat sa vada maine lumina zilei. Acolo spun clar, dupa experienta mea in blogging, ca traficul nu este foarte important si ca este de preferat sa ai cititori putini, dar fideli. 

Sigur, nu toti gandesc ca mine si nici nu tin mortis sa influentez in mod special pe cineva. Faca fiecare dupa cum il taie capul, inteleaga fiecare atat cat poate.
Nu neaparat din ceea ce scriu eu sau altii, ci mai degraba din propriile experiente. Eu stiu sigur ca nu mi-as dori sa intru in gura lupului, nu mi-as dori vreodata sa atrag in acel mod atentia asupra mea sau a blogului meu, motiv pentru care intru foarte rar pe anumite bloguri si nu comentez in veci, oricat de tare m-ar manca degetele sa apas tastatura. Dar nu toti sunt ca mine. Unii accepta sa fie batjocoriti de o intreaga haita si chiar provoaca noi si noi discutii, de parca scopul lor in viata ar fi sa umble cu hainele patate de rahat.

De ce ai vrut sa atragi atentia asupra ta? Ce faci acum cu toata aceasta atentie indreptata asupra ta si a blogului tau? La ce iti foloseste? Si cu mandria ta cum ramane?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu