vineri, 1 august 2014

La pret de-o cheie

Intimitatea mea - la pret de-o cheie. Nu-i cheia sol, nu e nici cheia succesului. Mi-ar fi placut sa spun ca este o cheie antica, ce deschide poarta unui oras ascuns, dar nici acesta nu ar fi fost raspunsul corect. Sa fie vorba despre o pozitie cheie? Nicidecum! Oare vorbesc despre cheia franceza? Nu, este o cheie romaneasca. O banala cheie, cu dinti abia piliti, cu o caciula plasticata pe post de palarie, cu o forma ce nu iese in nici un fel in evidenta. Ce e cu aceasta cheie?

E cheia spre intimitatea mea absoluta, acea intimitate de care orice om are nevoie, mai devreme sau mai tarziu, macar pentru cateva clipe. Am nevoie de acel timp doar al meu, de acea liniste in care sa imi pot auzi gandurile, sa imi pot cerne dorintele, sa pot da frau liber imaginatiei. Mult timp mi-a lipsit cheia. Am plans dupa ea, am invocat-o, am promis sa o iubesc. Intr-o zi, pe neasteptate, a aparut in usa. Ea, cheia.

Intimitatea mea este la pret de-o cheie, iar eu uit sa folosesc aceasta cheie, motiv pentru care zilnic ma trezesc cu musafiri in casa neincuiata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu