sâmbătă, 9 august 2014

Jucarii pentru copii

Copil fiind, am crescut fara (prea multe) jucarii, pentru ca parintii mei, desi aveau bani suficienti, preferau sa ii foloseasca pentru jocuri educative, plimbari la munte, imbracaminte si altele, de care nici nu imi amintesc prea bine. Retin doar faptul ca sora mea, mai mica decat mine cu doi ani, a avut ideea de a strange bani pentru a-si cumpara o papusa. Acest lucru m-a ambitionat si pe mine si mi-a amintit ca imi doream de mult timp diverse jucarii, asa cum vazusem pe la copiii de la bloc sau prin magazine.

Am inceput sa pun ban peste ban, renuntand la inghetata zilnica, la guma de mestecat, la vata de zahar si la ciocolata (ah, ce efort cumplit!). Intr-un final, pana la vacanta de vara, adunasem destui bani cat sa imi permit sa cumpar un set de bucatarie, ce continea diverse oale, linguri, capace de oala, masute si scaune pentru copiii din joaca fetitelor.
Uimirea parintilor nu a cunoscut margini vazand cate sacrificii am facut, atat eu, cat si sora mea, entru a ne cumpara jucarii. Cred ca ne-ar fi cumparat in acea zi intregul magazin bekid.ro sau macar setul de bucatarie existent acolo, daca ar fi existat pe atunci, caci tare au fost impresionati. 

Jucarii copii Bekid.ro

Acest set de bucatarie contine o multime de piese indispensabile in bucatarie, plus in jur de 18 accesorii, ce vor bucura suflete de fetite dornice de joaca. Bucatarie Fata in Fata cod 171499 de la Little Tikes este recomandata copiilor cu vârsta peste 3 anisori.
Stilul unic al acestei bucatarii include depozitarea compacta a lucrurilor, bara pentru prosoape, arzator electronic cu sunete reale pentru gatit. Include chiuveta cu robinete intr-un stil modern, cuptor si frigider precum si un numar de 18 accesorii. Dimensiuni produs: 96.5x44.4x105 cm.

Cand eram eu copil, seturile de bucatarie erau mult mai simple (ca si bucatariile reale, dealtfel). Copiii, pentru a se putea juca asa cum isi doreau, suplimentau accesoriile cu ceea ce adultii aruncau in spatele blocului: capace de borcane, diverse obiecte de plastic, frunze si fructe, servetele, fara teama de microbi si alte vietati periculoase.Tin minte ca intram seara in casa murdare ca niste porci, asta dupa ce ascundeam toate jucariile undeva in subsolul blocului, caci umbla prin mintea noastra ideea ca peste noapte vin copiii de la alte blocuri sa fure jucarii, iar parintii nu ne permiteau sa intram in casa cu mizeriile adunate de afara.

Va mai puteti imagina astazi, in secolul XXI, copiii cautand prin spatele blocului diverse resturi, pentru a-si face jucarii din ele? Va mai puteti imagina astazi parinti care sa isi lase copiii sa atinga aceste mizerii? Eu nu pot... Pe final, va las un articol foarte interesant despre jucarii, ce sigur va va pune putin pe ganduri... http://ro.wikipedia.org/wiki/Juc%C4%83rie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu