luni, 11 august 2014

Ham pentru pisica

Daca nu in aceasta seara, maine ii voi face neaparat un ham pisicii, caci nu se mai poate. In primul rand ca nu avem curajul de a deschide larg geamurile, dupa ce am tras spaima episodului cu evadarea in copac. Plasa la geam nu am pus inca, desi ne gandim tot mai serios la acest aspect. Am facut ceva planuri despre cum vor fi plasele, urmeaza sa calculam, pentru a stii de ccati bani avem nevoie. Pana atunci, trebuie sa fac rost de un ham pentru pisici, ca sa ii trasez un perimetru oarecare prin care sa se plimbe cat timp aerisesc prin casa.
Cu geamurile rabatate nu simt nici strop de aer dimineata sau seara, iar la pranz nu m-as incumeta sa le deschid larg nici daca as fi singura in casa. :)

Am cautat imagini pe net, am vazut cam cum arata un ham pentru pisici, asa ca nu imi ramane decat sa trec la treaba. Voi incerca sa gasesc prin sifonier un material subtire, eventual o bluza sau ceva care sa aiba fermoar, astfel incat sa nu imi ramana mare lucru de facut. Daca nu imi iese, sigur ma va provoca Miti sa caut lesa Chandrei... Oricum ar fi, trebuie sa ascund undeva pisicuta asta, sa pot deschide geamurile casei... :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu