marți, 29 iulie 2014

Fara voi, articolele mele nu au valoare

Incerc sa imi promit mie ca nu voi mai participa in vecii vecilor la concursuri unde criteriul de jurizare este popularitatea dovedita prin like, share, comentarii sau, in acest caz, navigarea pe site-ul sponsorului. Nu pot obliga oamenii sa intre pe linkurile din articolele mele, nu le pot cere sa stea mai mult de 30 de secunde intr-un loc unde nu au treaba, nu pot spama neincetat. Este un efort ce imi secatuieste puterile si ma face sa ma simt prost fata de cunoscuti. 

La acest concurs, poti scrie mai bine decat cei mai mari scriitori ai lumii, daca prietenii nu te ajuta, nu ai nici o sansa sa castigi. Asadar, pentru ca am muncit si imi doresc sa ma bucur de rezultate, va cer o mana de ajutor, caci fara voi, articolele mele nu au valoare!


Intrati pe unul dintre linkurile din articol (la fiecare articol in parte), ajungeti pe site-ul sponsorului, ramaneti acolo cel putin 30 de secunde (daca stati 29 de secunde nu ma ajutati cu nimic), apoi puteti inchide pagina. Eu nu pot decat sa va multumesc, fie ca ati facut-o deja, fie ca o veti face!


Made in Romania

Usa deschisa din(spre) Germania

Siguranta financiara

Cel mai plăcut ceas al zilei

2 comentarii:

  1. cea mai mare porcarie ever cu vizitele...unii si le fac cu dinamic si daca le fac cu cap e perfect nu ii vede nimeni

    RăspundețiȘtergere