vineri, 9 mai 2014

Daca doriti lenjerii de pat

Lenjeriile de pat, pe langa faptul ca sunt indispensabile omului modern, pot aduce un strop de veselie si confort in dormitor, prin model, culori sau prin materialul din care sunt confectionate. Nu imi mai pot inchipui somnul fara lenjerie pe pat nici macar in zilele in care dorm
afara, in cort, la mare sau la munte. Atingerea lor calda, matasoasa, imi da o stare de bine, imi spune ca sunt in siguranta, ca traiesc in curatenie si ca am un confort sporit.

Cand eram copil, lenjeriile noastre de pat erau in general din bumbac gros, foarte calduros, insa nu prea estetic. Avea bunica si doua seturi de lenjerii de pat satinate, insa nu ne era permis sa ne atingem de ele, nicidecum sa dormim. Erau puse deoparte in sifonier, pentru musafirii care ramaneau peste noapte la noi. Bine-nteles ca primul lucru pe care l-am facut cand am avut banii mei, a fost sa imi cumpar cateva seturi de lenjerie de pat fina, pentru care m-ar fi invidiat pana si regina Angliei.

Mai tarziu, cand viata mi s-a aglomerat, am descoperit cat este de comod sa ai in casa lenjerii de pat din material creponat, care se spala foarte usor si care nu se calca. Asa am scutit multa munca si mult timp, pe care l-am petrecut alaturi de familie, facand ceea ce imi place. Am, ca si bunica mea candva, cateva seturi de lenjerii de pat din sifon, pe care le pastrez special pentru musafiri, insa asta nu m-a impiedica sa imi comand si pentru mine, ori de cate ori gasesc ceva dragut.

In plus fata de ceea ce aveam in copilarie, ma pot lauda, ca orice om care a prins si perioada comunista, cu cateva pilote de pat calduroase, usoare, din microfibra, model vara-iarna, avand umplutura antialergica, care m-au scapat de nesuferita plapuma ce ma strivea sub greutate noapte de noapte, aduna praf in lana cu care era umpluta si ma facea sa ma trezesc transpirata si obosita. Chiar sunt curioasa daca mai exista cineva care sa foloseasca vechile plapumi, in afara de batranele de la tara...

Zilele trecute mi-am comandat o noua lenjerie de pat, din material creponat, avand culori primavaratice, caci tare important mi se pare sa am in dormitor lucruri frumoase, care sa imi induca o stare de bine, sa imi aduca veselie si sa imi incante privirea. Daca doriti si voi lenjerie de pat din creponat, care nu necesita calcare sau orice fel de alta lenjerie, daca doriti pilote sau orice alt produs din aceasta categorie, cu un simplu clic pe link ajungeti in locul de unde puteti alege foarte multe obiecte frumoase, ieftine si de calitate.

lenjerii de pat marbis

Un comentariu:

  1. Numai daca dorim :)
    Acum lasand gluma la o parte eu prefer de ceva vreme cumparaturile din online, chiar daca am vazut ca preturile sunt un pic cam mari...poate si din aceasta cauza magazinele online de la noi nu sunt atat de apreciate ca afara....Mai au mult de lucru cei care le administreaza...e parerea mea...

    RăspundețiȘtergere